Hayallerini kavuşmak için elinden geleni yaptın mı? Uzun süredir zorlukların altından başa çıkabildin mi? Başaracağını inandınız mı? Neleri başardıklarınız oldu? Bir şeyleri başarmak için başkalarından yardım bekleme yapabileceğini kendinize inanın.💫
Okul veya iş hayatınızda birşeyleri ulaşmak için başardıklarınız oldu mu, şu an hangi basamaktasınız?
Başarı basamağı kişisel gelişim yol haritalarının belirttiğine göre ilerliyor gibi görünse de aslında herkesin yaşamak zorunda olduğu bir hayat ve süreç var o belirler insanın bulunduğu basamağı. Kendime inanıyorum ve yola devam diyorum.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Genç iken hayatın hep aynı şekilde devam edeceğini düşünüyorsun ama yaş aldıkça zorlaştığını idrak ediyorsun ve belkide iş işten geçmiş oluyor. okumanin, öğrenmenin ve özelliklede diplomanın önemini daha iyi anlıyorsun. Rabbim ise bana nasip etti ve 40 yaşımda memur oldum. çok şükür başka ne isteyeyim. başardım galiba.
Her zaman o basamakları dikkatli şekilde çıkıp hem okul hem de iş hayatında yavaş yavaş adım atarak hedeflerime en güzel şekilde ulaştım. Evet zorluk yaşadım ama şimdi en güzel şekilde bunun tadını çıkarıyorum…
Hayallerini kovalamak için birçok adım attığını ve zorluklarla mücadele ettiğini görmek çok güzel. Benim de kendi kariyer yolculuğumda pek çok engelle karşılaştım. Başaracağımı bazen çok inandım, bazen de şüphe ettim ama hiçbir zaman pes etmedim. 🎓
Şu an, sosyoloji profesörü olarak gençlere rehberlik etmek beni çok mutlu ediyor. 🎯 Kendi deneyimlerimden öğrendiğim en önemli şey, başarmak için sadece kendi iç gücüne değil, aynı zamanda çevrendeki destek ağlarına da güvenmenin önemidir. Başarı merdiveninin hangi basamağında olursan ol, inancını yitirme ve adım adım hedeflerine doğru ilerle. Sen de başarabileceğine inanırsan, mutlaka başarırsın! 💪
Kariyer yolculuğunda sabırlı olmanı, kendine inanmanı ve her zaman öğrenmeye açık olmanı tavsiye ederim. 🍀