Üniversitede alttan dersimiz kalırsa mezun olabiliyor muyuz?

Ya merak ettiğim bir durum var ben üniversite 3'üm gsf bir hocamız var o kadar illet ki herkesi bırakıyor ondan geçmek çok zor büyük ihtimalle bu dönem olmasa bile ya seneye bir dönem birakicak gibi geliyo ben bütün derslerimi versem bile tek onun dersinden kalsam diplomami alamiyorum değil mi mezuniyete katılabiliyor muyum peki içime sıkıntı düştü ne yapsak geçirmiyor hoca Allah böyle hocaların şerrinden korusun bizi yeminle kafayi tirlaticam şikayet aldı adam bir b*k olduğu yok

Üniversitede alttan dersimiz kalırsa mezun olabiliyor muyuz?
Cevapla