
İyi dilekleriniz için şimdiden teşekkür ederim. İyi ki varsınız. hüügg 🤣

İyi dilekleriniz için şimdiden teşekkür ederim. İyi ki varsınız. hüügg 🤣
Herşeyi yapıyorum kovmuyorlar
Sabaları geç gelip akşam erken çıkıyorum
Yemeği dışarıda yiyip şirkete fatura ediyorum, en son patronlara sizi sevmiyorum dedim bu şirkette çok emeğim var o yüzden devam ettiğimi söyledim yinede kovmuyorlar ben olsam kendimi kovardım 😂
Senin gibisi yok ondan. 🤣🤣
İş yerinde belli miktar ilerleme yapıp belli miktar para kazanmamız lazım. O seviyeyi birkaç ay üst üste yapamazsak kovmamız içten bile değil. Çünkü şirket para kazanması lazım ki devamı gelsin sürekliliği gelsin. Ama elde olmayan nedenlerden dolayı tabii ki aksilikler yakamızı bırakmıyor. İnşallah kovulmayız 15 senedir aynı şirketteyim. Şu an zamanına göre insan çalıştırmak çok zor olduğu için sorunlar büyük. Patronlar anlayışlı ama o da bir yere kadar. Hayırlısı bakalım zaman bize de ne gösterecek.
Kardeşim böyle bir işte çalışmıştı. Genelde emlak tarzı yerler oluyor ama tek komisyoncunun aldığı paralar dudak uçuklatıyordu. Anlıyorum bi miktar. Hayırlısı olsun abim. 🥳
Teşekkürler
Bebeleri dövmekle hakkımda suç duyurusunda buluna bilir / milli eğitim bakanlığı 🫢😳🧐🤔🙄 bi bakmışsın okula müfettiş gelmiş 😂
işin şakası bir tarafa 🤗
Ama zaten çocuklarım onlar benim hepsi 🌺 benim gözümde bana emanetler 🙏😇😘
Örtmenim @AliceMixfield saçımı çekyo.
Ben çekerim ama haklı bir şekilde çekerim örtmen bile oh iyi yapmışsın der
@AliceMixfield Ayşe'yi dövdüğüm zamanlar geldi aklıma aklıma. 🤣🤣 Ben de haklıydım o zamanlar. 🤣🤣
Aliş evladım sana diyor. 🤣🤣🤣
Aliş hem yaramaz hem marifetli hocam. Onu linç etmiycem de kimi etcem. 🤣
Yiyorsa işten çıkarsınlar. Gelmediğim gün kurum birbirine giriyor. Bütün sistemi kendime endeksledim ben. Yıllarca uğraştım bunun için. Şimdi o kadar posta koyuyorum niye kimse ses etmiyor sanıyorsun 😂
🤣🤣🤣 asilliğiniz bir kademe daha arttı. 🤣
🤣🤣
Cevap
38Cevap
Sebebi çok iyi olmam olurdu :D
Barış fazlasın bu siteye bu dünyaya barışşşşş.
İşlem sırasında muhabbet etmediğim için çok şikayet ediyorlar, fakat işimde iyiyim diye dokunmuyorlar😅 şanslı velledimdir ayıptır söylemesi.
kovulursam siyasetten.. 🤣
Siyaset sıkıntı başkanım. Aman dikkat. İnsanların temizliğe ve siyasete alerjisi var. 🤣🤣🤣
Ne güzel dedin 👌🤣
Bu iş için fazla dürüstsünüz. Yalan söylemediğiniz için satış performansınız çok düşük derlerdi herhalde. Ama iş benim iş olduğu için kimse kovamaz sfdghsdhg
Patron gülüşü görüyorum kızlar. Hüüü
Doktor olsam herhalde hastane içinde etik kurallara uymadığım için kovulurdum bir şey soracağım senin kızlar soruyor baştaki rengi neden turuncu
Güneş gibi karıyım ondandır. 🤣
Lütfen söyler misin
Hayatımda hiç kovulmadım çok şükür ama çok istifa ettim 😒 çünkü bütün işler çok 💩 dan o ücrete gelsin kendisi çalışsın. ok by
Ok by beybi. Bi de nah.
😄😄
Benim işten kovulma sebebim sadece iki sebepten olur..
1 iflas
2 ölüm
Başka alternatif yok.
Allah korusun ve gecinden versin aslannn.
Ben kovulmam istifa ederim. O da kesin keyif standartlarım dışında bir durum oluşmuştur kabul etmeyip çıkıp gelmişimdir.
Sen de hele tazminatınla bize ne ısmarlayacaksın?
Valla ben bunu unutmam. İsterim. 🥹
🤣🤣 kıyamadım hiç girme bu işlere. Seni koruma altına aldım.
Gii uzdun beni niye kovuldun melankolik benimkisi sanırım cok sohbet etmekten insanları oyalamaktan olurdu
Abi kesin yani bundan olurdu. Eminim kesin. Konuşmayı çok sevdiğini ben bile anladım. Çok iyi bir özellik yau. 🤣
Kendi işini yapinca kovulmuyosun jsbdb hic gelemem patronlu işlere kafa göz girerim biliyorum kendimi
Ohh kafa rahat. Bunu bir ara yaşamıştım. Gençleştim onun sayesinde. Şu an yaşımdan küçük gösteriyorum bu yüzden. 🤣
Allah seni napmasin😂😂😂
🤣🤣 akıllı yapmasın mesela hiç uğraşamam. 🥹
Çalışmıyorum ki kovulayim..
Ben çalışmadan para alıyorum.
Oh anasını 🤣
İse hergün 1 saat geç gidiyorum bu sebepten kovulurum
Aylık kaç saat yapıyor? 🤣
30 saat bir işveren için iyi bir paraya meâl olur. Biraz empati olm. 🤣
Yani tahammülsüzlük olabilir belki bir ihtimal geçmiş olsun meloş
Hüüüüğğ. 🤣
Başım çatlıyor Sabriş. Bana para ver de başımın ağrısı geçsin. 🥹
Olsa dükkan senin meloş…
Geçmiş olsun oku püfür püfür üfle nazarlık olmuşsun gibi vibe aldım
🤣🤣 valla fosur fosur uyudum kendime geldim. 🤣🤣
Benim olayları karşılamam da böyle meloşum yüne mükemmeliz aksjs
🤣🤣
Açıkçası geçen gün ben istifa edecektim. Çünkü patron sürekli olarak bağırıyor, Ruh hastası olduğunu düşünüyorum. Bakalım ne olacak, daha istifa etmedim.
Tanıdığım çok iyi bir tımarhane var. Onun adresini ver ve ona çok iyi bakılacağını söyle. Sonra da orayı terk et.
Haha ülkeyi mi alalım oraya. Herkes sonir hastası sanki. Bağıran bagirana. Yabancılar bile Türklerin bu sinirli davranışları ile dalga geçiyorlar.
Kıdemlilerime laf soktuğum için büyük ihtimalle kovdurmak için uğraşırlardı
🤣🤣🤣 oyyyyyyyhh.
Kovulmazdım işimi mükemeliyetçi bir şekilde yapardım tamam neyse işe geç kalmakdan kovulurdum
🤣🤣🤣 tembelllll
En son yırtık değilsin deyip kovmuştu inşallah çok cazgır biri gelir görürsün
🤣🤣🤣🤣 kesin gelir. Şaşmaz.
Staj yaptığım yerde sessiz sakinim diye benle uğraşıyorlardı orada çalışan arkadaşım var yerime gelmiş tam cazgir birisiymiş artık kızdan bikmislar inşallah öyle olur diğer yerdede
Bedduam yıllar sonra tutuyor flörtlesirken biri Nisan yapmıştı beni engellemiş dedim inşallah kız terk eder geri dönersin bana demiştim kız 2 sene sonra terk etmiş bana geri döndü ahajjaaj
🤣🤣 Olm çok komik. Geri dönene ne yaptın? 🤣
😂😂😂
Ağzına sıçıp geri yolladık
Oyyyşş. Bugün duyduğum en iyi haberlerden ikincisi. 🤣
Hahahahsjaj
😂😂😂yaaa sende kendi işini kur asıl ben istifa ediyorum deseydin 😂😂
Hobim kovulmaktır. 🤣
Şirketi kapatıyoruz tazminatını al siye kovduk derler 🤣 benim gibisini zor bulurlar sjsj
Nah bulurlar diyememiş de. 🤣
Ben kovulmam ya sömürülürüm kendim istifa ederim😅
Aşkım etiketini aç ya aç. 🥹
Senden iyisini nah bulurlar. İstifa et ben arkandayım. 🤣
🤣🤣🤣 ben sizi dünyaya karşı korurum ula. 🥹
🤣🤣🤣🤣🤣
üzülme sende civciv çiftliğinde işe girersin :(
Yok ben kaz olmadan yapamam. 🤣
Civciv fobim var aslan parçası. Unut sen o işi. 🤣
Kovamazlar ki beni 😂 Şu an çalıştığım pozisyona benden başka başvuran olmadığı için beni almışlardı 😂 sıkıysa atsınlar 😅
Atsınlar hadi bakim. Bence sen onları kovarsın da onlar seni biraz zor yani nah. 🤣
Benden başka hem Almanca hem İngilizce hemde Türkçe bilen ve fatura kesen kimse yok Polonya’da. Varsa gelsin kovsunlar bana iş çokta onlara bu işi yapacak adam yok 😎
Oha zengin gacı buldum. Bizi çabuk karpatkala çabuk. 🤣
🤨
O bakış... 🥹
sulugözlü olmam olabilir 😅
Ben sana susuz gözü öğretirim.
Teşekkür ederim 😊
Sadece kendi g. tünü düşünen o, ç, müdürler yüzünden
Ohhhh sıva bu cevabı çok iyi. 🤣
Bir haksızlık görürsem ses ederdim. O yüzden kovarlardı. Haksızlığa gelemem.
Flörtöz olmam ve çok anlık şeyleri yaşamam
Ki buda iş hayatı dışında olduğu için sorun olmaz
Vay seni. 🤣
🫣
Çok büyük suç olmadığı sürece beni kimse atamaz.
İhracat departmanındaki seksi hatunu köşeye sıkıştırıp dudaklarından öptüğüm için olabilir :))
Abim hayal gücün yüzünden bile kovulursun sen. 🤣🤣🤣
Aklıma bir şey gelmedi ya, işimde gayet iyiyim.
Yazın kendi işini yapıyorum paraşüt yolcu uçuruyorum kendimi kovasım geliyor bazen 😅
Niye ya? Eğlenceli duruyor 🤣
İnişte kan ter içinde kalıyor pilot yolcu ne güzel önde ohhh mis ☺️
Onlar seni kaybetti😏 ahdahhd
Yazıklar olsun. 🤣
Kendi isim.. beni devlet kovar sadece. :)
Oyş.
Performans sorunu varsa kovarım.
Performans sorunu olmasının temel nedenini önce kendimizde arıyor muyuz?
Evet yoksa kendimi nasıl kovacağım 🤔
Amirlerle takismak 😀
Bizim yerimize de pata küte.
Yok kavga yok oyle de beni gorunce yolunu degistiriyor adam😅
İnsanlarla anlaşamıyorum
Aynııı ben.
Ben kovulmam ceketimi alır giderim okadar
Kız ceketini de bırak daha havalı olur.
Kovulma ihtimalim sıfır
Demek ki o kadar ihtiyaçları var sana. Süründür kız bunları. 🤣
Mobbingden dolayı boyun eğmezdim ondan kovulurdum.
Onun dışında ben çalışma kurallarına uyardım, işime dört elle sarılırdım. İşi zorlaştıran her zaman insandır. En ağır işte de çalıştım. Fiziksel olarak yoruldum ama mental anlamdan fazla yorulmadım.
Mental bizi bitirdi be ustam.
Doğru söylüyorsun. Fiziksel olarak yorulursun geçer ama zihinsel yorgunluk kolay kolay geçmiyor. Özel sektörde de ücretli öğretmenlik yaparken de bunu yaşadım.
Ooo aramızda kamusal abiler var. 🤣
Evet vardı :)
Çok yavaş olduğum için kovulurum
Çok yavaş olduğun için sana 5 saat sonra cevap vererek çalışanlara karşı empati yeteneğini kuvvetlendireyim. 🤣🤣
müdürümle takışmam
Benim yerime de takış. 🤌
Beni kimse kocamaz ben istifa ederim 🤣
Edemezsin. 🤣
Anaaaaa. Len nedir bu başımıza gelenler.
🤣🤣🤣 kız bana inanma çok. Ben bu aralar yalana çok alıştım. 🤣🤣
Siyasi sebepler olur sjsjs
Sennin poça, börek, sarmadan başka bir şey konuşman yasak!
Ufff karnım acıkıyor sonra😪 boşuna mo siyaset bilimi okudum kızım
Patron cildirmis olmali :)
Bilmem öyle mi? 🤣
Biz seni hak etmiyoruz😎😅
Asıl biz seni hak etmiyoruz diye bir çıkışın yok mu? 🤣
😅😅
Bir sebep yok şu an açıkçası
Olsun derhal. 10 saat geçmiş. Sebep istiyorum.
Sen değil onlar kaybetti
Onlar kaybetmedi. Ben kaybettim. 🤣🤣
Beni kimse kovamaz 🤣 ama sürerler
Aha polis buldum.
🤣 🤣 Sana nw lazım onu de
Kovulamam en fazla iflas edebilirim.
Allah korusun kız. 🥹
Şubelerdeki öküzler laf anlamaz davarlar
Bu soru küfür etme sorusudur. 🥳
Beceriksizliğimden 😂
Ne yaptın annemmm? 🤣
Çalışanlardan birisi diğerine 2 3 saksı çiçek hediye etmiş bana yukarı çıkarır mısın dedi o sırada da müdürün odasında işim vardı elimdeki çiçeklerle odaya girdim, müdürün masasına koydum boşluğuma geldi geri alayım derken birisi kırıldı toprak her yere saçıldı. Sonra odaya müdür geldi biraz sinirlendi. Zaten bana niye taşıttırıyosa allah allah.
Hayat bizi köleliğe mahkum etmeseydi o kızan müdürün ağzına ağzına sokardın o toprağı. Candır, kandır. Yesin.
Aynen öyle valla. Anlamıyorum ki hepimiz insanız yani.
Çok şükür ki kovulma ihtimalim yok
Sıcaktan bunalıp kaçmak
İşe geç gitmek olurdu.
Erteleme alışkanlığım var ondan olabilir
Öyle bir ihtimal yok.
Kovulmam, istifa ederim.
Manyaklarla tartisirdim herhalde
Püff para mı lazım sanki çok da şeyimde olurdu
Patron benim kendimi kovamam
Kovulacak bir pozisyonda değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?