Sizce ingilizce 1 yilda ogrenilir mi? Yoksa ben mi yapamiyorum?

Ya arkadaslar 1 yildir calisiyorum ama A2 b1 seviyesi arasinda kaldim, gramerim iyi ama konusamiyorum duyunca anlamiyorum. Sizce neden? Hep gramer vs calisip ogrendigimi pratige dokup konusamadigim icin mi yapamiyorum? Vala kafayi yicem ya bende mi sorun var🫥
Sizce ingilizce 1 yilda ogrenilir mi? Yoksa ben mi yapamiyorum?
Cevapla