AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Zekanın ve çalışkanlığın milliyetle alakası yok. Ne düşünelim ki?
Kötü bi şey demedik zaten ben de takdir ediyorum da görüşlerinizi merak ettim
Bazıları serserilik peşinde. Bazılarıda kendini geliştirme. Ama bunların bir yararı olmayacak başımıza geçecekler. Hiç tebrik falan etmeyin. İlerde görürüz
Tebrik ederim ne denir ki 👏🏻
Finaller daha yeni yapılıyor nerden belli olmuş birinci olduğu?
Gidip bakabilirsin
x.com/haberseyret/status/1798049942080241976
Merak etme iki güne kokusu çıkar olayın aslının bizim üniversitede çok var böyleleri hepsi kopyayla yakalanıyorlar her sınav 😅
Tabi canım bu kadar ırkçılığın içinde bide Suriyeli birini birinci yapacaklardı demi 😂 adam çalışmış yapmış neyi zorunuza gidiyor ki anlamıyorum tebrik etmek bu kadar mi zor
Bir şey diycem senin mühendislik hakkında hiçbir fikrin yok değil mi en iyi ihtimalle zart üniversitesinin zort bölümünde falan okumuşsundur kesin bok çalışmış bok yapmıştır
Sen nesin Prof falan mi? Ortalama bi üniversitede mühendislik okudum çokta iyi bi ortalamayla mezun oldum. Oraya sizin gibi seks yapmak için gitmiyorum çok şükür.
He kezban kafa yapısı herkes sevişiyor herkes üniversiteye sevişmek için gidiyor ben düzgün sevgili bile bulamadım o yüzden diyorsun ama sana acı bir şey söyleyeyim bunun sebebi bu değil sen çirkin ve kötü huylu pis düşünceli birisin ve eminim şu an işsizsin o ortalama bir üniversitede iyi bir ortalamayla mezun olman hiçbir işine yaramadı
Güzel ve iyi huyluyum 🤣 işsizim ama mutluyum, şimdi daha fazla sinirlenebilirsin serbes sana
*serbest
O yüzden kimse istek atıp yazmıyor ya da arkadaşlarına seni önerip tanıştırmıyor iyi huylu cadı 😂😂 yani mutlu olman gayet normal hiç şaşırmadım çünkü cahillik mutluluktur
Nerden biliyorsun öyle olduğunu 😂😂 neyse seni takmıyorum beni dışarıda görsen ağzının salyası akar gelmiş çirkinsin diyor. Cahil olabilirim de kuduruk değilim en azından insanları başarılarından dolayı tebrik etmeyi biliyorum
Hakkıyla başarılı olan tebrik edilir yani ben sapyoseksüel olduğum için büyük ihtimalle değerlendirmeye bile almazdım seni sen git bu güzellik numaralarını Instagram boylara yap 😂😂
İnstagram kullanmıyorum öyle boş uygulamaları senin gibiler kullanır ancak, çocuğun hakkıyla kazanıp kazanmadığını bile bilmeden iftira atmaya ne kadar da meraklısın. Sapyoseksüel miş çok güldüm 😂😂😅 ilk bi kendini zekanı sorgula da ona sonra bakarız
Benim kullandığımı nerden çıkardın sen önce okuduğunu anlamalısın bence ayrıca iftira atmıyorum bildiğim şeyler neyse daha fazla muhattap olup seviyemi düşürmek istemiyor ayrıca zekama güveniyorum Türkiye de ilk 15 bine girerek bunu da kanıtlamış bulunuyorum
Her şey sıralama yapmakla olmuyor ilk önce bu kafa yağını değiştirmeni öneririm. Hadi eyv.
Yapını
Ay ay ay çen alındın mı çen ne oldu sıralama yapamadın ortalama bi üniversiteden mezun olup işsiz kaldın sonra burada da ezilince üzüldün mü çen hadi doğru hak ettiğin seviyeye şimdi kuduran kim belli oldu 😂😂
Kurdurmak ve ben mi 😄 ben senin gibi "kuduruk" olamam merak etme senin gibileri bile tebrik etmeyi bilirim yeri geldiğinde. Hakkınla kazanmış yapmışsan ne mutlu sana
Ve bir savaş daha kazanılır ya çok kolaysınız ama yok bu sitede dişime denk bir rakip bulamıyorum
👍
Bu kız suriyeli ondan vatani savunur gibi savunmuş ama savaşamazlar 🤣
Yakında ülkeyi komple alacaklar.
Öyleleri alsın zaten sıkıntı yok
Yaaa tabi, Hatay'da Kilis'te özerklik istedikleri zaman. Arapça resmi dil olsun, Anayasa'da da arapça tanınsın. Arap nufusu türk nufusunu geçince görcem senin. Alsın sıkıntı yokmuş. Savaş kaçkını gelsin kanla suladığımız toprağı alsın.
O anlamda demedim tabi bizim malların ülkeye bi getireceği yok üniversiteye anca onla bunla s*kişmeye giderler bunlar en azından adam akıllı okuyup bi yerlere gelmeyi biliyor
Bak yine Iraklı bir kaçgın tarafından öğretmen darpedildi. Geçenlerde de müdür öldürüldü.
Ben de üni okudum, kendi vatandaşıma vermediği parayı yurdu mültecilere veriyordu ve çoğu sınavsız girmişti üniversiteye. Bunlar hep milleti uyutma çabaları. Neyse boş ver.
Herkes aynı değil, sence koskocaman mühendislik fakültesi birincisi olan biri bu ülkeye ne gibi bi zarar verebilir?
Sen hiç üniversite okudun mu? Ne zarar verebilir biliyor musun? Benim bir sürü mühendislik bitirmiş arkadaşım var. Hem de Ankara ve İstanbul gibi yüksek puanlı ünilerden mezun. Erzurum'daki üniden kat kat daha iyi. Ve bir çoğu iş arıyor, kamuya girmeye çalışıyor. Zaten işsizlik varken bir de Suriyeli bilmem nelilere mi iş bulacaz, Türk çocuklarının gireceği işlere bunlar mı girsin söyle bakalım?
Evet üniversite mezunuyum ben de hatta mühendislik fakültesi ben türk olduğum halde ne zorluklarla bitirdim, dersler o kadar zor ki ama o yabancı olmasına rağmen tüm mühendislik bölümlerinde birinci olmuş niye tebrik etmeyi bilmiyorsunuz. tamam bazı sapıkları saymıyorum her milletten de kötü insanlar da olabiliyor iyi insanlar da ama böylelerini gerçekten çok takdir ediyorum bizimkilerin amacı da seks olsun bilmiyoruz sanki
Ben tebrik etmiyorum. Nice ODTU, İTÜ gibi ünileri birincilikle bitiren insanlarımız var, onlar Suriyeli kadar gündem olmuyor. Üstelik bizimkilerin amacı seks derken çoğul konuşma. Bizimkiler dersen sen de o kitlenin içine girmiş olursun. O birinci olan şahıs mezuniyet konuşmasını bile arapça yapıyor, niye Türkçe değil? Erzurum muhendislik arapça mı eğitim veriyor? Yarın işini elinden alınca görürsün. Sen kredi çek kyk sonra öde, onlar burs aldın, sen git yurt kirası öde onlar ödemesin. Ben kendim yaşadım biliyorum. Bırakacan bu işleri, ben tebrik edersem kendi milletimi tebrik ederim.
Ben kendimi biliyorum ve niçin üni okuduğumu da biliyorum ama kör ya da sağır değilim neyin olup bittiğini çok iyi biliyorum bizim sınıftaki kapalı kızlar bile her bku yiyor bilmiyormuş gibi konuşma bu bir, ikincisş de çocuk ilk önce Türkçe bir konuşma yapıyor ondan sonra da ailesi orada ya hani anlamıyorlar diye Arapça teşekkür etmek istemiş doğal olarak. Ayrıca ben tüm ünilerde birinci olanları takdir ediyorum çünkü kolay bi şey olmadığını biliyorum ama bu Suriyeli olmasına rağmen birinci olmuş ekstradan bi çaba harcadığını tahmin edememek bu kadar güç olmamalı okumuş kazanmış sen tebrik etmesen de olur.
Lafı öte beri çekmenden belli Suriyeli sevici olduğun. Hatta öyle anlaşılıyor ki Türk milletini şöylr böyle diyerek kötüleyip Arap övüyorsun ve büyük ihtimalle de onlardan birisin. Sana çok fazla bi şey yazmak istemiyorum. Tez zamanda inşallah hepsini geldikleri yere göndereceğiz. Bu da sana son yorumum.
Suriyeli sevici falan değilim bi çoğundan da nefret ederim ama tebrik etmeyi de biliyorum zoruma gitmez böyle şeyler
Tebrikler
Ben anladim sen suriyelisin
Olabilir
Banane