Gizli Üye(30-35)+1 yılAh be yavrum, aklıma neleri getirdin.
Duygularımla oynandığında 19 yaşındaydım lise sonda , o sene ilk kez üniversite sınavına girecektim. Aşk acımı yaşamak isterken, hıçkıra hıçkıra haykırıp ağlamak isterken, Bihter Ziyagilin dediği gibi yüzüme en sahici gülümsememi takıp okula/dersaneye devam etmek zorunda kaldım. Üniversite sınavı anında bile okuduğum bir soru bana onu hatırlattı , yaptıklarını hatırlattı. O kadar gurur kırıcı bir duygu ki. Üstelik benim aşk hikayeme 3 sezonluk dizi çekilir öyle bir hikaye... Sonra yıllar geçti aradan , bu geçen yıllar içinde o kadar istedim ki beni kırdığı yerden kırılıp hatasını anlasın ve benden özür dilesin diye. Yıllar geçe geçe 28 yaşına geldim ve bir konuşma ortamımız oldu. Bana ne dedi biliyor musun? Ben seni ilk başta tanıyamadım, sonradan tanıdım seni dedi. Ben yıllar sonra belki özür diler diye beklerken, o beni hatırlamadı bile. Ama sonra haberini aldım, hayatına aldığı kızlar da onu çok üzmüş, kızlara karşı müthiş bir güvensizlik içine girmiş. Kimsenin yaptığı yanına kalmıyor, yıllar geçse de ilahi adalet var bu konuda içini ferah tutabilirsin fakat karşı taraf bana tekrar gelicek diye bir beklenti içine girme. Yıllar geçince sadece tecrübe olarak hatırlayacaksın bu yaşadığın acıyı. İçindeki acıyı bastır demiyorum ama kafanı dağıtmak için derslerine odaklan en azından. Hem belki ruhuna da iyi gelir bir şeylerle meşgul olmak. Finallerinde şimdiden başarılar 🌸
09 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten bende senin adına üzüldüm. Hani o kişi beni hayatından çıkardıktan sonra ölmesinin beni mutlu edecek hiçbir tarafı yok. Biz de 1.5 yıl aynı evde yaşadık ve vok kavga ediyorduk sonunda benden ayrılıp benle sevgiliyken ona sürekli yazan bir kız vardı sürekli de istek atardı o kızla konuşmama izin vermezdi. O kızla takiplesiyorlar.
Cevap sahibi+1 yılZaten baştan beri yedekte tutmuş demek ki o kızı. Senin o kızla konuşmana izin vermemesinden belli bu. Çünkü konuşursan kız sana konuşma sırasında pot kırabilirdi diye risk almak istememiş çocuk ikinizi konuşturarak. Aynı evde yaşadığınız için biraz düzen bozmak istememiş de olabilir ama bir süre sonra bazı şeyler yolunda gitmeyince seni kırmış. Ayrıca aynı evde yaşadığınız için artık sıkılıp yeni maceralara atılmak istemiş de olabilir. Niyetim canını yakmak değil ama erkek milleti bu. Bazı erkekler daldan dala maceradan maceraya atılmadan duramıyor ne yazık ki. İlahi adalet var kuzum, emin ol kırdığı yerden kırılacak. Belki şu an senin için kendi hayatına bakıp kendinle ilgilenmek çok zor geliyor ama bunu yapmak zorundasın. Çünkü sen her şeyden değerlisin bunu unutma. Yıllar sonra dönüp geriye baktığında bu anları gülümseyerek ne tecrübeler yaşadım be diye düşünerek hatırlayacaksın🙏🏻😊
Soran+1 yılCok teşekkür ederim. Yaklaşık 4 aydır baya yıkık biriydim. Uzun ilişkiden çıktıktan sonra sanki o kişi ölmüş gibi bir his yaşıyorum. Bir de sürekli alışkın olduğum biri aynı evde yaşıyorsun gün geliyor bir anda ayrılma kararı alınıyor bu bizim isteğimiz dışında yapılıyor. Ben birkaç kere yazmıştım ona ilk zamanlarda ve bana en son sen bela mısın seni engelliycem demişti bende ona kalbimdeki acı sana acı yapana kadar mutlu kal hoşçakal yazmıştım. Yani artık bir ilişki istemiyorum. İllaki ilerleyen zamanlarda ne olur bilemem. Şu zamanda beni annem teselli ediyor vok üzülüyorsun dimi kızım diyip bana sarıldı. O da farkında ağlamadan da duramıyorum. Ama öldürmeyen acı maalsefki güçlendirmek zorunda kalıyor. O kişiyi hiç yokmuş gibi davranmak zorundasın ve onun bu düşüncesine saygı duymak zorundasın. Hayat çok zor ben yeni yeni anlıyorum. Dilerim herkes hakkettiği hayatı yaşar.
Cevap sahibi+1 yılCanım benim🌸 benzer duyguları yaşamış biri olarak seni o kadar iyi anlıyorum ki. Duygularımla oynandığında sanki o koskoca dünya yıkılmış da ben dünyanında altında kalmışım gibiydi (mecaz anlamda değil, gerçekten o koskoca dünya üstüme devrilmiş ve dünyanın altında ezilmişim gibi ağır bir duyguydu) ya da o kişinin ölüm haberini almışım gibi de diyebilirim tarifi öyle zor bir duygu ki ne hissettiğini çok iyi anlıyorum bak laf olsun diye değil, gerçekten çok iyi anlıyorum. Ben de sürekli içime atmaktan bir süre sonra en basit çok farklı bir şeye sinir krizi geçirirdim sürekli. Erkeklere hep ön yargılı yaklaştım yaşadıklarımdan sonra. Ama şu an güçlü durmak zorundasın, emin ol yıllar geçtikçe duyguların iyileşecek. Ve yine emin ol o seni yıllar sonra hatırlasada hatırlamasa da ilahi adalet işleyecek ve sana yaşattığının aynısını yaşayacak. Başkaları da onu kıracak, değersiz hissettirecek. Yıllar sonra bunlara şahit olmuş biri olarak sadece akışa bırakmanı öneriyorum. O sana kendi gücünün farkına varman için sana öğreten oldu ve senin hayatındaki rolü bitince de gitti, böyle düşün. Hiçbir şeyi zorla oldurmaya çalışma. Ayrıca kafanı dağıtacak işlerle meşgul ol. Örneğin resim yapmayı seviyorsan resim kursuna/workshopuna git. Youtubedan özdeğer/özsaygı meditasyonları yapmanı da öneririm. Böyle böyle acın daha hafifleyecek ve yıllar geçtikçe duyguların tamamen iyileşecek. Karşı taraf ise bu süreçte yaşattığını yaşayacak, akışa güven ve gör🌸🌸🌸
Soran+1 yılBen üniversite öğrencisiydim Ankara'da okuyordum. Onla birlikte kalıyorduk. Kendisi aselsan da mühendis. Bende bilgisayar programcisiyim. Bir gün beni karşısına alıp annem çalışmayan gelin istemez çalışmak zorundasın demişti. O zamanda alttan Derslerimi vermeye çalışıyordum. Her neyse bir işe girdim ve işe yetişicem derken yüzüm yürüyen merdivenlerin arasına girdi şu anda yüzümde bir iz var ondan geriye kalan tek acı şey. Her neyse benim okulum bittiği için memlekete döndüm. Ondan öncesinde beni annesi tanımak istemiş. Annesi babası ve babaannesiyle tanıştım. Annesi beni bir sürdü beni beğenmediği okadar belliydi ki suratıma hiç gülmedi. Neyse ben heyecanla sevgilime annene sor beni beğenmiş mi dedim annesi de çirkin değil maşallah demiş kısacası beni beğenmemiş yani. Neyse ben sevgilime neden annen bana böyle diyor dedim suratıma da gülmedi dedim. O da beni teselli etmeye çalıştı ama bak sana sarıldı sevmediği insanlara sarılmaz gibisinden. Ve bana senle ben okadar da güzel değiliz demişti. Bu kalbimi çok kırmıştı. Ondan sonra benle sevgiliyken sürekli bir kızı begeniyordu Bende buna beğenme diyordum, arkadaş ortamında sürekli arkadaşlarının sevgilileri bunun vozolunu ağzına alıyordu Bende rahatsız oluyordum onunla kavga ettik o da bana sen beni yönetmeye çalışıyorsun ama beni yonetemezsin beni kafandaki kişiye dönüştüremezsin dedi. Ve benden ayrıldı.
Cevap sahibi+1 yılİnan daha da üzüldüm şu an bu yaşadıkların için. En acısı da onlar için emek vermemiz, bir şeyler yapmamız, bir şeyler yapmak için kendimizden ödün vermemiz fakat emeklerimizin boşa çıkması. O kırılan gururunu, hassaslaşan kalbini, yaşadığın hayal kırıklığını tüm hücrelerimle hissediyorum inan buna. Ama bu hikayede almamız gereken mesajlar var. Zaman geçtikçe bunu daha iyi anlayacaksın. Biz kendi hayatımızdan/kendimizden ödün vererek karşı tarafı memnun etmeye çalıştıkça, Allah tarafından ya da evren tarafından (ne demek istersen) o kişiler hayatımızdan uzaklaştırıldı ya aslında bize verilmek istenen mesaj ne biliyor musun? "Hiç kimse ama hiç kimse senden daha değerli değil. Başkasını memnun etmek için olmadığın birine dönüşme. Başkasına verdiğin değeri ilk önce kendine ver. Başkası için kendi hayatını ikinci plana atma. Ne yapıyorsan ilk önce kendin için yap. Karşı tarafa duyduğun saygıyı önce kendin için duy." bu dediklerimin üstüne detaylı düşünmeni öneririm. Ayrıca özsaygı ve özdeğer konularını araştırırsan ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksın. Gerekirse bu konular üzerine meditasyon yapmanı tekrar tekrar öneririm. Umarım bundan sonra hayat hep yüzümüze gülsün. Unutma, biz çok değerliyiz❤️
Soran+1 yılSuratımı bir görsen gözlerimin ardındaki o acıyı bir görseydilrr düşmanım bile bana acırdı. Bakışlarım değişti artık gözlerimin içi gülmüyor bakışlarım artık acınası, kırgın inanır mısın her gün ağlıyorum gözlerim artık okadar şiş ki kendimi toparlayamıyorum ama bunun psikologla da geçeceğini düşünmüyorum. Kalbimin acısını ben dindiremezken aklımdaki yaraları ben susturamazken başkası nasıl bana merhem olur ki? ya ben o kişiyle 1.5 yıl aynı evde yaşadım. Gözlerimi her kapattığımda onu görüyorum ona okadar kirginimki rüyalarıma geliyor belki onu affetsem hiç rüyalarıma gelmez ama ben aklımla affetsem kalbimle affedemiyorum. Yani bilir misin bilmiyorum şu boğazın yumru olur hani? Hani gerçekten en diptesindir. Sanki koskoca dünya senin üstüne düşmüş tüm hücrelerin bir okadsr üzgün. Sevdiğin kişiyi diri diri kalbine gömüyorsun. Üstelik bir de onu unutmak için bir çaba göstermek zorundasın güçlü olmak zorundasın onun kararına saygı duymak zorundasın. Böyle bir yük Allaha düşmanımın başına vermesin. Gözlerim durmuş bakışlarım bir okadar umutsuz dünyadayım ama yaşamaya değer bir şeyim yok.
Cevap sahibi+1 yılAynı duyguları hissettim, tüm tarif ettiğin her şeyi en dibine kadar yaşadım. Ama senin acın daha çok yeni o yüzden toparlanamayacak gibi hissediyorsun. Toparlanacaksın. Sadece biraz zaman alacak ama toparlanacaksın... İlk öncelikle kendin için yaşamayı öğreniceksin, bu senin kendine değer vermen için/kendi değerinin farkına varabilmen ve başkası için kendini değiştirmemen gerektiğini anlaman için bir imtihan. Zamanla yaraların iyileşecek. Sana burdan kocaman sarılıyorum. Ve tekrar söylüyorum, sen çok değerlisin bunu sakın unutma ✨
Soran+1 yılTeşekkür ederim 😖
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Önceliğin finaller unutma ve bu süreci atlatmak istiyorsan sınavı atlatman gerek önce sonrası kolay
00 Yorumla
+1 yılAskım erkek içim ağlama, biz öyle bi s💋laklık yaptık sen yapma kurban olam hsjsjjsjs
06 Yorumla
Soran+1 yılAhahshahs Bende yaptım zamanında da insan pişman oluyor. Erkeklerin toptan kapatılmasını istiyorum.
- +1 yıl
Haklı bi talep😅
Soran+1 yılbiz 1.5 yıl aynı evde yaşadık. Benle sevgiliyken sürekli bana bir kız yazıyordu. Benden ayrılıp o kızla takiplesmis
- +1 yıl
Çok geçmişler olsun böyle biri için üzülüp acı bile çekme, karaktersizmiş baksana
Soran+1 yılBir sey diyemiyorum zaten yolu bahtının karası kadar açık olsun açtığı yaralar da ona yara olsun. Amin
- +1 yıl
Allah bilsin bos ver
Gizli Üye(30-35)+1 yılYazdıklarını okudum. Kolay unuttum vs diyenlerin hiçbiri gerçekten aşık olmamış kalpsiz insanlar. Ben de hiç hak etmeyen şerrfsiz adi bi köpeğe aşık oldum vakti zamanında. Aldatıldım. Onun skinde bile değildir. Belki adımı hatırlamıyordur. Ama ben hala kendime gelemedim. O yüzden anlıyorum seni.
01 Yorumla
Soran+1 yıl4 ay oldu bende yeni yeni unutuyorum.1.5 yıl sevgili kaldık onunla aynı evde yaşıyorduk kendisi şu anda biz sevgiliyken ona sürekli yazan bir kız vardı onla taklipleşiyor. Dilerim herkes bir gün yaşattığını yaşar
- Eğitim & Kariyer konusunda 894 cevap paylaştı.
+1 yılÖnce finalleri atlatın, aşk acısını sonra da çekebilirsiniz.
00 Yorumla Finallerine odaklan daha iyileri geliyor yaşandı tecrübe işe sabit
00 Yorumla
+1 yılFinallerine çalış, aşk acısını ne zaman olsa yaşarsın 🙈
00 Yorumla
+1 yılBen senin yerine çekerim sen git ders çalış
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen buna niye guldum ndjdjdhd belki 3 hafta sonra finallerim baslayacagi icindir 🤣
131 Yorumla
Soran+1 yılJSNDJXJDJD 1.5 yıllık ilişkim yeni bitti o ilişkinin acısını yaşayacam yaşayamıyorum arkadaş finaller daha çok can yakıyor ne yapsamki
Soran+1 yıl3 hafta ne ya baya fazlaymış
Cevap sahibi+1 yılKanka erko icin aglanmaz finallerine calis kariyerin basarin seni hic birakmaz sonra yine aglayacagin gelirse bana da haber ver beraber aglayalim djjdjddj
Soran+1 yılZHSBXHEHS birsürü kız takip etmeye başladı sjdndndn. Benle sevgiliyken sürekli bir kız yazıyordu o kıza geri dönmüş shensjxnnsndjf benim eşgali bir gör bir yandan ağlıyorum bir yandan finaller Allaha emanet
Cevap sahibi+1 yılCekirdek citlerken kahkaha patlattim buna sjdndjdnsj bunlar boyle seref yoksunu isteeeee degmiyoru bacim degmiyorerr
Soran+1 yılHayır okadar instagramda dolaşıyorum her yerde erkekleri nasıl elde ederiz yok işte erkekler nasıl aşka tutulur abi erkeklerden olmuyor. Gidin erkekler nasıl beynini kullanması gerekiyor adlı topluma fayda sağlayacak videolar paylaşın kız millet kafayı yemiş
Cevap sahibi+1 yılAhahahahahahahah ayyyyyy cok guldurdun benii enerjin eksik olmasın bacimmm doğru soyluyorsun o kadar dedik erkekler kapatilsin diye cozum ureten yok bu durumaaa😂😂
Soran+1 yılSBABXHEHHXF Seninde sbxbd xd. Barbara palvin bile aldatılmış hiç kendime bir şey deme hakkım yok yani o derece bir moda girdim. Babaannem bana ata ite erkeğe güven olmaz derdi. Ata gidersin tekmigi vurur, ite gidersin seni ısırır, erkeği gidersin bir tekmigi de o vurur derdi haklı kadın
Cevap sahibi+1 yılAhahahah bu buyuklerin sözü hep dogru cikiyor zaten 🤣🤣 barbara aldatildi rihanna aldatildi adriana lima aldatildi bu guzel kadinlar aldatiliyorda cirkinler nasil mutlu bacimmm o da bir merak konusu benim icin 🤨 Allah cirkin sansi versin ciddenn
Soran+1 yılErkekler kapatılsın. çirkinler de sevilmiyor bu arada bence. Çevremde herkes güzel çok da iyi eşleri var. Allah kalbi güzel insanlarla bizi karsilastirdin bu ne böyle zibidilerle uğraşıyoruz resmen erkek 20 sinde de aynı 60 inda da. Her yaşta aynı ve azgınlık
Cevap sahibi+1 yılAy benim de tam aksi bacim nerde guzel var mutsuz nerde cirkin var cok seviliyor. Tabi yine de Allah kalbi guzel insanlarla karsilastirir amin. Hasret kaldik guzel yurekli insanlara… herkesin mayasi gunden gune bozuluyor ne yazik ki. Sen de umarım gonlunce iyi birini bulursun canim 💖
Soran+1 yılAy yok ben artık feminist oldum. Hatta instagram hesabima da yazicsm mümkün mertebe erkekler bana yazmayın diye. Ne uğraşıcam elin zibidileriyle. Herkes ötede ne yapıyorsa yapsın şu saatten sonra ilişki falan yok. Tek başıma mutlu olmaya calisicam. İnşallah senin de gönlüne göre biri çıkar siss♡
Cevap sahibi+1 yılBen en son senin dedigini diyeli 2 yil oldu bebisim 2 yildir kimseyi almiyorum hayatima ama bu da belli bir zaman sonra sıkılıyor insan yanlis tercihler yerine yalnizlik daha iyi tabi yine de hayirlisi olsun hep ikimiz icinde, insallah siss ❤️🥰
Soran+1 yılVay be seninki baya fazlaymış. Evet sıkılıyor da ben bir ilişkide sadık olan tarafım ve uzun ilişkiden çıktıktan sonra beynim vurulmuşa dönüyorum. Çok kalbim kırılıyor oyuzden kendime zarar vermek istemiyorum gerçekten.
Cevap sahibi+1 yılBende oyleydim kuzucum hayatima hep yanlis insanlari aldim ve bardak doldu en son tasti. O kadar kalbim kirildi ki bir daha birinin kirmasina tahammulum kalmadi o yuzden kimseyi hayatima alamadim. Dogru oldugunu dusundugum insana bile cesaret edemedim. İyi gibi gozukuyorlar bastan sonra iclerinden neler neler cikiyor cunku. O yuzden akisina biraktim arada yalnizliktan sıkılsam da genel olarak keyifliyim aslinda. Tabi yine de her seyin hayirlisi dedigim gibi
Soran+1 yılEvet maalesef öyle. Bir de yeni bir şey çıkmış bir erkeğin iki konuştuğu kadın varmış birisi sevdiği kadınmış diğeri cinsellik yaşadığı kadınmış. Bu neyin kafası abi? Bunlar ne yaşıyor erkekler ne kadar uçkurularina düşkün. Erkekler hakkında oturup bir kitap yazarım ancak değer mi ¿ harbiden bunlar kafayı yemiş
Cevap sahibi+1 yılDaha neler varr nelerrr.. bu devirde birine guvenmek cok zor
Soran+1 yılboş ver kanka erkekleri amaann tek başıma bir evim olsa ve orada yaşasam rahat rahat. Aile de bir yere kadar.
Cevap sahibi+1 yılBacimmm napiyosun nasil oldun
Soran+1 yılAhahahah hello bacım iyiyim sen nasılsın?
Soran+1 yılAy senle takipleselim migggg agxbshxhd
Cevap sahibi+1 yılİyiyim bacim 🤣🤣 nasil oldugunu merak ettim final haftan nasil gidiyor 😂
Cevap sahibi+1 yılOlur dur ozelden cikiyim 🤣🤣
Soran+1 yılNasıl yazicam abdbwbsd
Cevap sahibi+1 yılBende sana yazamiyorum djdndjdnd
Soran+1 yılHANAHSBABSD NOLCAKK SBSNSNS
Cevap sahibi+1 yılKanka ayarlardan yapman lazim galiba yine mesaj atilmiyor
Soran+1 yılFake bir hesabın varsa onu söyle
Cevap sahibi+1 yılİnstagramdan mi
Soran+1 yılEvettt
Cevap sahibi+1 yılBru_snhu mesaj at knk
Aşk acınla konuş anlaşın gitsin finaller bittikten sonra gelsin
01 Yorumla
Soran+1 yılAnlasın gitsin de bacım karşımdaki başka kıza gitmiş. Üstelik benle sevgiliyken surekli ona bir kız yazıyordu ona gitmiş.
+1 yılAsk acisi final acisindan iyidir
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklı
Bende libidomu yaşıcam finaller izin vermiyor
021 Yorumla
Soran+1 yılYaşarsın merak etme
Soran+1 yılAfiedd xd
Soran+1 yılBilgisayar programcılığı seninn
Soran+1 yılOhoo reis ülkeyi işin içine katarsan ne fazla bir o göze gelir
Soran+1 yıl4 ay oldu. Biz sevgiliyken surekli ona yazan bir kız vardı onla takipleşiyorlar kız sürekli buna yazardı istek atardı. Umarım birlikte olmuşlardır.
Soran+1 yılSöz konusu erkeklerde kalmıyor. Ancak biz sadık kadınlarız. Her yiğidin harcı değil gerçekten sevmek. Biz onla ayni evde yaşadık gerçekten bu kadar kolay beni unutabiliyorsa cehennemin dibine kadar yolu var.
Soran+1 yılYa biz okadar şey yaşadık ki. Sabaha kadar birlikte olduğumuz günler nasıl unutuluyor sen bir erkeksin sen söyle
Soran+1 yılPeki o kızdan ayrıldıktan sonra başkasıyla yaşadığın ilişki o kadar tatmin etti mi seni aklına gelir miyim onun bana onu soyleeeeeeeeee
Soran+1 yılPeki ozaman.
Soran+1 yılBen zaten yolumdayım. Hatta öyle bir yoldayım ki kimseyle uğraşmam şu saatten sonra. Bu devirde sadık erkek mi kalmış herkes bir gün o kadında bir gün bu kadında. Bu nasıl bir genişlik ben anlamadım nasıl bir rezaletlik. Yani artık çaba diye bir kavram kalmadı. Artık sadakat sabır diye bir kavram yok bu insanlık yok oluyor
Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı. Demedik mi sana sevgili işlerine girme diye
00 YorumlaNe gelir ki elden
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer