• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Aşk acımı yaşayacağım, finaller izin vermiyor. Ne olacak böyle?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
Aşk acımı yaşayacağım, finaller izin vermiyor. Ne olacak böyle?
Cevapla
Aşk Soruları Final Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ah be yavrum, aklıma neleri getirdin.

    Duygularımla oynandığında 19 yaşındaydım lise sonda , o sene ilk kez üniversite sınavına girecektim. Aşk acımı yaşamak isterken, hıçkıra hıçkıra haykırıp ağlamak isterken, Bihter Ziyagilin dediği gibi yüzüme en sahici gülümsememi takıp okula/dersaneye devam etmek zorunda kaldım. Üniversite sınavı anında bile okuduğum bir soru bana onu hatırlattı , yaptıklarını hatırlattı. O kadar gurur kırıcı bir duygu ki. Üstelik benim aşk hikayeme 3 sezonluk dizi çekilir öyle bir hikaye... Sonra yıllar geçti aradan , bu geçen yıllar içinde o kadar istedim ki beni kırdığı yerden kırılıp hatasını anlasın ve benden özür dilesin diye. Yıllar geçe geçe 28 yaşına geldim ve bir konuşma ortamımız oldu. Bana ne dedi biliyor musun? Ben seni ilk başta tanıyamadım, sonradan tanıdım seni dedi. Ben yıllar sonra belki özür diler diye beklerken, o beni hatırlamadı bile. Ama sonra haberini aldım, hayatına aldığı kızlar da onu çok üzmüş, kızlara karşı müthiş bir güvensizlik içine girmiş. Kimsenin yaptığı yanına kalmıyor, yıllar geçse de ilahi adalet var bu konuda içini ferah tutabilirsin fakat karşı taraf bana tekrar gelicek diye bir beklenti içine girme. Yıllar geçince sadece tecrübe olarak hatırlayacaksın bu yaşadığın acıyı. İçindeki acıyı bastır demiyorum ama kafanı dağıtmak için derslerine odaklan en azından. Hem belki ruhuna da iyi gelir bir şeylerle meşgul olmak. Finallerinde şimdiden başarılar 🌸

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gerçekten bende senin adına üzüldüm. Hani o kişi beni hayatından çıkardıktan sonra ölmesinin beni mutlu edecek hiçbir tarafı yok. Biz de 1.5 yıl aynı evde yaşadık ve vok kavga ediyorduk sonunda benden ayrılıp benle sevgiliyken ona sürekli yazan bir kız vardı sürekli de istek atardı o kızla konuşmama izin vermezdi. O kızla takiplesiyorlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Zaten baştan beri yedekte tutmuş demek ki o kızı. Senin o kızla konuşmana izin vermemesinden belli bu. Çünkü konuşursan kız sana konuşma sırasında pot kırabilirdi diye risk almak istememiş çocuk ikinizi konuşturarak. Aynı evde yaşadığınız için biraz düzen bozmak istememiş de olabilir ama bir süre sonra bazı şeyler yolunda gitmeyince seni kırmış. Ayrıca aynı evde yaşadığınız için artık sıkılıp yeni maceralara atılmak istemiş de olabilir. Niyetim canını yakmak değil ama erkek milleti bu. Bazı erkekler daldan dala maceradan maceraya atılmadan duramıyor ne yazık ki. İlahi adalet var kuzum, emin ol kırdığı yerden kırılacak. Belki şu an senin için kendi hayatına bakıp kendinle ilgilenmek çok zor geliyor ama bunu yapmak zorundasın. Çünkü sen her şeyden değerlisin bunu unutma. Yıllar sonra dönüp geriye baktığında bu anları gülümseyerek ne tecrübeler yaşadım be diye düşünerek hatırlayacaksın🙏🏻😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cok teşekkür ederim. Yaklaşık 4 aydır baya yıkık biriydim. Uzun ilişkiden çıktıktan sonra sanki o kişi ölmüş gibi bir his yaşıyorum. Bir de sürekli alışkın olduğum biri aynı evde yaşıyorsun gün geliyor bir anda ayrılma kararı alınıyor bu bizim isteğimiz dışında yapılıyor. Ben birkaç kere yazmıştım ona ilk zamanlarda ve bana en son sen bela mısın seni engelliycem demişti bende ona kalbimdeki acı sana acı yapana kadar mutlu kal hoşçakal yazmıştım. Yani artık bir ilişki istemiyorum. İllaki ilerleyen zamanlarda ne olur bilemem. Şu zamanda beni annem teselli ediyor vok üzülüyorsun dimi kızım diyip bana sarıldı. O da farkında ağlamadan da duramıyorum. Ama öldürmeyen acı maalsefki güçlendirmek zorunda kalıyor. O kişiyi hiç yokmuş gibi davranmak zorundasın ve onun bu düşüncesine saygı duymak zorundasın. Hayat çok zor ben yeni yeni anlıyorum. Dilerim herkes hakkettiği hayatı yaşar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Canım benim🌸 benzer duyguları yaşamış biri olarak seni o kadar iyi anlıyorum ki. Duygularımla oynandığında sanki o koskoca dünya yıkılmış da ben dünyanında altında kalmışım gibiydi (mecaz anlamda değil, gerçekten o koskoca dünya üstüme devrilmiş ve dünyanın altında ezilmişim gibi ağır bir duyguydu) ya da o kişinin ölüm haberini almışım gibi de diyebilirim tarifi öyle zor bir duygu ki ne hissettiğini çok iyi anlıyorum bak laf olsun diye değil, gerçekten çok iyi anlıyorum. Ben de sürekli içime atmaktan bir süre sonra en basit çok farklı bir şeye sinir krizi geçirirdim sürekli. Erkeklere hep ön yargılı yaklaştım yaşadıklarımdan sonra. Ama şu an güçlü durmak zorundasın, emin ol yıllar geçtikçe duyguların iyileşecek. Ve yine emin ol o seni yıllar sonra hatırlasada hatırlamasa da ilahi adalet işleyecek ve sana yaşattığının aynısını yaşayacak. Başkaları da onu kıracak, değersiz hissettirecek. Yıllar sonra bunlara şahit olmuş biri olarak sadece akışa bırakmanı öneriyorum. O sana kendi gücünün farkına varman için sana öğreten oldu ve senin hayatındaki rolü bitince de gitti, böyle düşün. Hiçbir şeyi zorla oldurmaya çalışma. Ayrıca kafanı dağıtacak işlerle meşgul ol. Örneğin resim yapmayı seviyorsan resim kursuna/workshopuna git. Youtubedan özdeğer/özsaygı meditasyonları yapmanı da öneririm. Böyle böyle acın daha hafifleyecek ve yıllar geçtikçe duyguların tamamen iyileşecek. Karşı taraf ise bu süreçte yaşattığını yaşayacak, akışa güven ve gör🌸🌸🌸

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben üniversite öğrencisiydim Ankara'da okuyordum. Onla birlikte kalıyorduk. Kendisi aselsan da mühendis. Bende bilgisayar programcisiyim. Bir gün beni karşısına alıp annem çalışmayan gelin istemez çalışmak zorundasın demişti. O zamanda alttan Derslerimi vermeye çalışıyordum. Her neyse bir işe girdim ve işe yetişicem derken yüzüm yürüyen merdivenlerin arasına girdi şu anda yüzümde bir iz var ondan geriye kalan tek acı şey. Her neyse benim okulum bittiği için memlekete döndüm. Ondan öncesinde beni annesi tanımak istemiş. Annesi babası ve babaannesiyle tanıştım. Annesi beni bir sürdü beni beğenmediği okadar belliydi ki suratıma hiç gülmedi. Neyse ben heyecanla sevgilime annene sor beni beğenmiş mi dedim annesi de çirkin değil maşallah demiş kısacası beni beğenmemiş yani. Neyse ben sevgilime neden annen bana böyle diyor dedim suratıma da gülmedi dedim. O da beni teselli etmeye çalıştı ama bak sana sarıldı sevmediği insanlara sarılmaz gibisinden. Ve bana senle ben okadar da güzel değiliz demişti. Bu kalbimi çok kırmıştı. Ondan sonra benle sevgiliyken sürekli bir kızı begeniyordu Bende buna beğenme diyordum, arkadaş ortamında sürekli arkadaşlarının sevgilileri bunun vozolunu ağzına alıyordu Bende rahatsız oluyordum onunla kavga ettik o da bana sen beni yönetmeye çalışıyorsun ama beni yonetemezsin beni kafandaki kişiye dönüştüremezsin dedi. Ve benden ayrıldı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnan daha da üzüldüm şu an bu yaşadıkların için. En acısı da onlar için emek vermemiz, bir şeyler yapmamız, bir şeyler yapmak için kendimizden ödün vermemiz fakat emeklerimizin boşa çıkması. O kırılan gururunu, hassaslaşan kalbini, yaşadığın hayal kırıklığını tüm hücrelerimle hissediyorum inan buna. Ama bu hikayede almamız gereken mesajlar var. Zaman geçtikçe bunu daha iyi anlayacaksın. Biz kendi hayatımızdan/kendimizden ödün vererek karşı tarafı memnun etmeye çalıştıkça, Allah tarafından ya da evren tarafından (ne demek istersen) o kişiler hayatımızdan uzaklaştırıldı ya aslında bize verilmek istenen mesaj ne biliyor musun? "Hiç kimse ama hiç kimse senden daha değerli değil. Başkasını memnun etmek için olmadığın birine dönüşme. Başkasına verdiğin değeri ilk önce kendine ver. Başkası için kendi hayatını ikinci plana atma. Ne yapıyorsan ilk önce kendin için yap. Karşı tarafa duyduğun saygıyı önce kendin için duy." bu dediklerimin üstüne detaylı düşünmeni öneririm. Ayrıca özsaygı ve özdeğer konularını araştırırsan ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksın. Gerekirse bu konular üzerine meditasyon yapmanı tekrar tekrar öneririm. Umarım bundan sonra hayat hep yüzümüze gülsün. Unutma, biz çok değerliyiz❤️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Suratımı bir görsen gözlerimin ardındaki o acıyı bir görseydilrr düşmanım bile bana acırdı. Bakışlarım değişti artık gözlerimin içi gülmüyor bakışlarım artık acınası, kırgın inanır mısın her gün ağlıyorum gözlerim artık okadar şiş ki kendimi toparlayamıyorum ama bunun psikologla da geçeceğini düşünmüyorum. Kalbimin acısını ben dindiremezken aklımdaki yaraları ben susturamazken başkası nasıl bana merhem olur ki? ya ben o kişiyle 1.5 yıl aynı evde yaşadım. Gözlerimi her kapattığımda onu görüyorum ona okadar kirginimki rüyalarıma geliyor belki onu affetsem hiç rüyalarıma gelmez ama ben aklımla affetsem kalbimle affedemiyorum. Yani bilir misin bilmiyorum şu boğazın yumru olur hani? Hani gerçekten en diptesindir. Sanki koskoca dünya senin üstüne düşmüş tüm hücrelerin bir okadsr üzgün. Sevdiğin kişiyi diri diri kalbine gömüyorsun. Üstelik bir de onu unutmak için bir çaba göstermek zorundasın güçlü olmak zorundasın onun kararına saygı duymak zorundasın. Böyle bir yük Allaha düşmanımın başına vermesin. Gözlerim durmuş bakışlarım bir okadar umutsuz dünyadayım ama yaşamaya değer bir şeyim yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynı duyguları hissettim, tüm tarif ettiğin her şeyi en dibine kadar yaşadım. Ama senin acın daha çok yeni o yüzden toparlanamayacak gibi hissediyorsun. Toparlanacaksın. Sadece biraz zaman alacak ama toparlanacaksın... İlk öncelikle kendin için yaşamayı öğreniceksin, bu senin kendine değer vermen için/kendi değerinin farkına varabilmen ve başkası için kendini değiştirmemen gerektiğini anlaman için bir imtihan. Zamanla yaraların iyileşecek. Sana burdan kocaman sarılıyorum. Ve tekrar söylüyorum, sen çok değerlisin bunu sakın unutma ✨

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 😖

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

8

Cevap

5

Cevap

  • Aetheris
    Aetheris Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Önceliğin finaller unutma ve bu süreci atlatmak istiyorsan sınavı atlatman gerek önce sonrası kolay

    0
    0 Yorumla
  • YoğurtluCikolataa
    YoğurtluCikolataa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Askım erkek içim ağlama, biz öyle bi s💋laklık yaptık sen yapma kurban olam hsjsjjsjs

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahahshahs Bende yaptım zamanında da insan pişman oluyor. Erkeklerin toptan kapatılmasını istiyorum.

      Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Haklı bi talep😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      biz 1.5 yıl aynı evde yaşadık. Benle sevgiliyken sürekli bana bir kız yazıyordu. Benden ayrılıp o kızla takiplesmis

      Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Çok geçmişler olsun böyle biri için üzülüp acı bile çekme, karaktersizmiş baksana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir sey diyemiyorum zaten yolu bahtının karası kadar açık olsun açtığı yaralar da ona yara olsun. Amin

      Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Allah bilsin bos ver

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yazdıklarını okudum. Kolay unuttum vs diyenlerin hiçbiri gerçekten aşık olmamış kalpsiz insanlar. Ben de hiç hak etmeyen şerrfsiz adi bi köpeğe aşık oldum vakti zamanında. Aldatıldım. Onun skinde bile değildir. Belki adımı hatırlamıyordur. Ama ben hala kendime gelemedim. O yüzden anlıyorum seni.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      4 ay oldu bende yeni yeni unutuyorum.1.5 yıl sevgili kaldık onunla aynı evde yaşıyorduk kendisi şu anda biz sevgiliyken ona sürekli yazan bir kız vardı onla taklipleşiyor. Dilerim herkes bir gün yaşattığını yaşar

      Yorumla
  • Gölgesizkarakter
    Gölgesizkarakter Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 67%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 894 cevap paylaştı.

    Önce finalleri atlatın, aşk acısını sonra da çekebilirsiniz.

    0
    0 Yorumla
  • Elzsrt
    Elzsrt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Finallerine odaklan daha iyileri geliyor yaşandı tecrübe işe sabit

    0
    0 Yorumla
  • Manasızdidik
    Manasızdidik Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Finallerine çalış, aşk acısını ne zaman olsa yaşarsın 🙈

    0
    0 Yorumla
  • bibakçıkıcam
    bibakçıkıcam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben senin yerine çekerim sen git ders çalış

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben buna niye guldum ndjdjdhd belki 3 hafta sonra finallerim baslayacagi icindir 🤣

    1
    31 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      JSNDJXJDJD 1.5 yıllık ilişkim yeni bitti o ilişkinin acısını yaşayacam yaşayamıyorum arkadaş finaller daha çok can yakıyor ne yapsamki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      3 hafta ne ya baya fazlaymış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kanka erko icin aglanmaz finallerine calis kariyerin basarin seni hic birakmaz sonra yine aglayacagin gelirse bana da haber ver beraber aglayalim djjdjddj

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ZHSBXHEHS birsürü kız takip etmeye başladı sjdndndn. Benle sevgiliyken sürekli bir kız yazıyordu o kıza geri dönmüş shensjxnnsndjf benim eşgali bir gör bir yandan ağlıyorum bir yandan finaller Allaha emanet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cekirdek citlerken kahkaha patlattim buna sjdndjdnsj bunlar boyle seref yoksunu isteeeee degmiyoru bacim degmiyorerr

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır okadar instagramda dolaşıyorum her yerde erkekleri nasıl elde ederiz yok işte erkekler nasıl aşka tutulur abi erkeklerden olmuyor. Gidin erkekler nasıl beynini kullanması gerekiyor adlı topluma fayda sağlayacak videolar paylaşın kız millet kafayı yemiş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ahahahahahahahah ayyyyyy cok guldurdun benii enerjin eksik olmasın bacimmm doğru soyluyorsun o kadar dedik erkekler kapatilsin diye cozum ureten yok bu durumaaa😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      SBABXHEHHXF Seninde sbxbd xd. Barbara palvin bile aldatılmış hiç kendime bir şey deme hakkım yok yani o derece bir moda girdim. Babaannem bana ata ite erkeğe güven olmaz derdi. Ata gidersin tekmigi vurur, ite gidersin seni ısırır, erkeği gidersin bir tekmigi de o vurur derdi haklı kadın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ahahahah bu buyuklerin sözü hep dogru cikiyor zaten 🤣🤣 barbara aldatildi rihanna aldatildi adriana lima aldatildi bu guzel kadinlar aldatiliyorda cirkinler nasil mutlu bacimmm o da bir merak konusu benim icin 🤨 Allah cirkin sansi versin ciddenn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erkekler kapatılsın. çirkinler de sevilmiyor bu arada bence. Çevremde herkes güzel çok da iyi eşleri var. Allah kalbi güzel insanlarla bizi karsilastirdin bu ne böyle zibidilerle uğraşıyoruz resmen erkek 20 sinde de aynı 60 inda da. Her yaşta aynı ve azgınlık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ay benim de tam aksi bacim nerde guzel var mutsuz nerde cirkin var cok seviliyor. Tabi yine de Allah kalbi guzel insanlarla karsilastirir amin. Hasret kaldik guzel yurekli insanlara… herkesin mayasi gunden gune bozuluyor ne yazik ki. Sen de umarım gonlunce iyi birini bulursun canim 💖

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ay yok ben artık feminist oldum. Hatta instagram hesabima da yazicsm mümkün mertebe erkekler bana yazmayın diye. Ne uğraşıcam elin zibidileriyle. Herkes ötede ne yapıyorsa yapsın şu saatten sonra ilişki falan yok. Tek başıma mutlu olmaya calisicam. İnşallah senin de gönlüne göre biri çıkar siss♡

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben en son senin dedigini diyeli 2 yil oldu bebisim 2 yildir kimseyi almiyorum hayatima ama bu da belli bir zaman sonra sıkılıyor insan yanlis tercihler yerine yalnizlik daha iyi tabi yine de hayirlisi olsun hep ikimiz icinde, insallah siss ❤️🥰

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vay be seninki baya fazlaymış. Evet sıkılıyor da ben bir ilişkide sadık olan tarafım ve uzun ilişkiden çıktıktan sonra beynim vurulmuşa dönüyorum. Çok kalbim kırılıyor oyuzden kendime zarar vermek istemiyorum gerçekten.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende oyleydim kuzucum hayatima hep yanlis insanlari aldim ve bardak doldu en son tasti. O kadar kalbim kirildi ki bir daha birinin kirmasina tahammulum kalmadi o yuzden kimseyi hayatima alamadim. Dogru oldugunu dusundugum insana bile cesaret edemedim. İyi gibi gozukuyorlar bastan sonra iclerinden neler neler cikiyor cunku. O yuzden akisina biraktim arada yalnizliktan sıkılsam da genel olarak keyifliyim aslinda. Tabi yine de her seyin hayirlisi dedigim gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet maalesef öyle. Bir de yeni bir şey çıkmış bir erkeğin iki konuştuğu kadın varmış birisi sevdiği kadınmış diğeri cinsellik yaşadığı kadınmış. Bu neyin kafası abi? Bunlar ne yaşıyor erkekler ne kadar uçkurularina düşkün. Erkekler hakkında oturup bir kitap yazarım ancak değer mi ¿ harbiden bunlar kafayı yemiş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Daha neler varr nelerrr.. bu devirde birine guvenmek cok zor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      boş ver kanka erkekleri amaann tek başıma bir evim olsa ve orada yaşasam rahat rahat. Aile de bir yere kadar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bacimmm napiyosun nasil oldun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahahahah hello bacım iyiyim sen nasılsın?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ay senle takipleselim migggg agxbshxhd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyiyim bacim 🤣🤣 nasil oldugunu merak ettim final haftan nasil gidiyor 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Olur dur ozelden cikiyim 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl yazicam abdbwbsd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende sana yazamiyorum djdndjdnd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      HANAHSBABSD NOLCAKK SBSNSNS

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kanka ayarlardan yapman lazim galiba yine mesaj atilmiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fake bir hesabın varsa onu söyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnstagramdan mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evettt

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bru_snhu mesaj at knk

      Yorumla
  • S4rl3t
    S4rl3t Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Aşk acınla konuş anlaşın gitsin finaller bittikten sonra gelsin

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlasın gitsin de bacım karşımdaki başka kıza gitmiş. Üstelik benle sevgiliyken surekli ona bir kız yazıyordu ona gitmiş.

      Yorumla
  • arsizadam1983
    arsizadam1983 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Ask acisi final acisindan iyidir

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklı

      Yorumla
  • kayrali
    kayrali Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 38%
    +1 yıl

    Bende libidomu yaşıcam finaller izin vermiyor

    0
    21 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaşarsın merak etme

      Yorumla
    • kayrali
      kayrali
      +1 yıl

      Finaller bitince ablam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Afiedd xd

      Yorumla
    • kayrali
      kayrali
      +1 yıl

      Ahshdhdhdhdh nasip bakalım hangi bölüm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilgisayar programcılığı seninn

      Yorumla
    • kayrali
      kayrali
      +1 yıl

      Uluslararası ilişkiler

      Yorumla
    • kayrali
      kayrali
      +1 yıl

      Ama bil bakalım ne eksik ülkede

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ohoo reis ülkeyi işin içine katarsan ne fazla bir o göze gelir

      Yorumla
    • kayrali
      kayrali
      +1 yıl

      Ne zamandır aşk acısı çekiyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      4 ay oldu. Biz sevgiliyken surekli ona yazan bir kız vardı onla takipleşiyorlar kız sürekli buna yazardı istek atardı. Umarım birlikte olmuşlardır.

      Yorumla
    • kayrali
      kayrali
      +1 yıl

      Ohoooo aşk acısımı kaldı aşko

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Söz konusu erkeklerde kalmıyor. Ancak biz sadık kadınlarız. Her yiğidin harcı değil gerçekten sevmek. Biz onla ayni evde yaşadık gerçekten bu kadar kolay beni unutabiliyorsa cehennemin dibine kadar yolu var.

      Yorumla
    • kayrali
      kayrali
      +1 yıl

      Bitmiş aşko bitmiş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya biz okadar şey yaşadık ki. Sabaha kadar birlikte olduğumuz günler nasıl unutuluyor sen bir erkeksin sen söyle

      Yorumla
    • kayrali
      kayrali
      +1 yıl

      Valla benim bi ilişkimi unutmam max 1 ay sürdü o da çok ciddiydi yaptıklarımızı unutmadım onu unuttum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki o kızdan ayrıldıktan sonra başkasıyla yaşadığın ilişki o kadar tatmin etti mi seni aklına gelir miyim onun bana onu soyleeeeeeeeee

      Yorumla
    • kayrali
      kayrali
      +1 yıl

      Yoo gelmezsin niye gelesin benim gelmedi valla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki ozaman.

      Yorumla
    • kayrali
      kayrali
      +1 yıl

      Yani sende yoluna bal

      Yorumla
    • kayrali
      kayrali
      +1 yıl

      Bak*

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben zaten yolumdayım. Hatta öyle bir yoldayım ki kimseyle uğraşmam şu saatten sonra. Bu devirde sadık erkek mi kalmış herkes bir gün o kadında bir gün bu kadında. Bu nasıl bir genişlik ben anlamadım nasıl bir rezaletlik. Yani artık çaba diye bir kavram kalmadı. Artık sadakat sabır diye bir kavram yok bu insanlık yok oluyor

      Yorumla
  • Gök-mavi
    Gök-mavi Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Demedik mi sana sevgili işlerine girme diye

    0
    0 Yorumla
  • OsmanErol
    OsmanErol Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne gelir ki elden

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Aşk acımı yaşayacağım, finaller izin vermiyor. Ne olacak böyle?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Aşk acısı çekiyorum. Geçer mi? Nasıl geçecek? 7 cevap verildi
Aşk acısı çekmeyeceğim. birdaha deyip gene o duruma düştüm geçer mi? 6 cevap verildi
Ewlilik aşkı bitiriyomu? 19 cevap verildi
Kimsenin Kalbini Kırmak İstemiyorum Ama Dayanamıyorum Artik? 2 cevap verildi
Aşk acısından ölüyorum, nasıl geçecek? 16 cevap verildi
Aşk acısını yenemedim piskiyatrs gttm? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨