Nişanlımla evleneceğiz diye açıktan okuyacaktım, ayrıldık başka şehirde örgün okuyacağım. Mantıklı mı?

Bı işim mesleğim olmadigi için beni iş sahibi kadınlarla karşılaştırıyordu kızınca paramedik okuyorum açıktan da lisans okuyorum ama başka bölüm yazıp şehirden gitmeyi düşünüyorum. Nasıl fikir sizce?

Nişanlımla evleneceğiz diye açıktan okuyacaktım, ayrıldık başka şehirde örgün okuyacağım. Mantıklı mı?
Cevapla