Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Arkadaşlar kendi bölümümden atanamadım daha atanana kadar ikm olcam kapalı alan ve telefonsuzluk biraz sıkıcı ama en azından memurluk siz ne düşünüyorsunuz infaz koruma memuru olan var mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İKM Tavsiye etmem
Adliye Memurluğu tavsiye etmem
Stresli ve bir sürü olur olmadik insanla yüz yüze muhatap olmak zorunda kalırsın
En ufak bir şeyde sorusturma yersin.
Puanın yüksekse, başka bir kurumu kazanma ihtimalin varsa yanından bile geçme derim.
Baktin puanın düşük, mecbur kaldın o zaman tercih edebilirsin
Atanamadım kendi bölümümden gidene kadar mecbur yapcam para lazım bu yaştan sonra işsiz anne evinde kalamayız bu işin içinde misin anlıyon sanki bu işleri
Kaç yaşındasın bilmiyorum ama ; derslerin iyiyse kpssden sağlam puan cikaririm diyorsan bu 2 kurum tercihin olmasin derim. Ha yerinde olsam şunu yaparmiydim belki evet
İKM yi kazandıgim esnada bir yandan kpss ye kasar 85 ve üstüne çıkar mesleğin 1 2 . Senesinde başka kuruma geçiş yapardım puanla.
Bu 2 kurum tavsiye etmem.
Nerde çalıştığımi boşverelim
Ama anlıyorum bilirim bu 2 kurumu da...
Ya söyler misin biraz dertleşmek tavsiye almak istiyorum
Aslında zor değil ama kapalı alan boğucu havasız daraltıcı içerinin değişik kokusu var mesai içinde telefon da yasak ama özel sektörden her türlü iyi olduğu için bırakamıyon KPSS çalışmayı düşünüyorum zaten
Nerde çalıştığımi söylemek istemiyorum. Dertleşmek istiyorsan yazabilirsin konuşuruz sorun yok.
İkmyi de , Adliyeyi de iyi biliyorum. Burası kurumlar içinde çalışılacak en son kurumdur..
Yazamıyorum sana
3 sene kurumlara personel alım ilani olmayacağını Bakan Şimşek belirtti. Emekli olanlar hariç yerine dışardan alim olmuyacak.
Ha Özel sektöre göre evet iyidir bir A101 Bime göre dışarıya göre imkan ve şartları iyidir.
Ayrıca ; açık ceza infaz kurumunda çalışan tanıdıklarım var telefon kullaniyolar. Problem yok. Kapalı ceza infaz kurumu ise orada da kullanıliyor. Telefon kullanmama mevzusu hikaye.
Ancak sorunlu tiplerle ugrasiyorsun sonucta ve rüşvete iltimasa açık bir iş.
Hata götürmez bir iş. İşini düzgün yaptığın sürece sorun yasamazsin. Ama öyle bir kurum ki en ufak seyde soruşturma yememen imkansiz
Ozelden mi yazmak istiyorsun
Evet biraz tavsiye almak istiyorum
Tamam Anladım. Açtım 2 dk mesaj yaz. Kapaticam
Yapılmaz
Niye ki
İtin uğursuzun içindesin cezaevi bunaltıcı
Sosyal hayat seviyon mu
İstifa eden bile var ama senin tercihin
8 5 çalışıyon ya da vardiya sistemi sürekli orada değilsin ki
Orası da öyle de ne bilim polis ol en azından geziyon
Onun da hayatı yok nöbet falan bayramlarda bile çalışıyon