Büyük gerçekten ağır geliyor artık Allah kızar mı günah olur mu girmesem acaba sonuçta cabalamamis pes etmiş gibi oluyorum
Lütfen bu konullarda bilgili kişiler yorum yapsın
Büyük gerçekten ağır geliyor artık Allah kızar mı günah olur mu girmesem acaba sonuçta cabalamamis pes etmiş gibi oluyorum
Lütfen bu konullarda bilgili kişiler yorum yapsın
Neden günah olsun kendi tercihin
Cevap
4Cevap
hayır hayır kesinlikle gir en azından tecrübe olur rahat ol benim mezun senem çok çalıştım kaygı var mı evet ama yinede gireceğim
23 yasindayim
fark etmezz gir bir şey kaybetmezsin
Ya sınav anında kötü şeyler olursa falan çok kotu olursam
ya sen biraz sakin olsana
eklesene konuşalım
Vesveseler bırakmıyor sağ olsun
tamam
istek attım bendeee
Yazdm
Bakın ortada emek varsa mesele günahlar olmaz mesele kendinize olan saygınız olur. Tanrı, korkakları, bekçileri, amaçsızları sevmez ve onları Kur’an-ı Kerim de eleştirir. O yüzden seçim sizin
Haşa Kuran ile kerim i eleştirmek ne haddime öyle insanlardan değilim. Emek var ama çok da degil ben çok çalışınca vesvese oluyor dayanamıyorum o yüzden çok da çalışamıyorum. Ben aslında şu yüzden girmek istemiyorum hem her yıl böyle olmuyor tam çalışamıyorum diye hem de sınavda o olur bu olur kötü hissederim falan diye bıktım bu hislerden direkt kurtulmak girmek istemiyorum o yüzden
Yks zaten farz ya büyük günah olur cehennemde yanarsın
23 yaşındayım bacım psikolojim çok bozuldu kaldıramıyorum artık her yıl girdim olmadı keşke kendimi zorlamasaydım
Bu yıl girmesem sorun olur mu ilk onu bi atlatmam lazım.. Ve sizce hedefimi neye dogru yoneltmeliyim bilmiyorum ki
Önce de pek illa şu olsun dediğim bir şey yoktu aslında dini konulara düşkünüm Allah yolunda bir şey yapmak isterim ama ne bilmiyorum
Neden günah olsun ki çalışmış olabilirsin ama girmek istemiyorsan girme kendi iradene kalmış bir şey ayrıca Allah neden kızsın İslamın veya imanin şartlarından değil ya sınava girmek
Evet doğru diyorsunuz ama kendi paramı kazanmak istiyorum nasıl olcak bilmiyorum kötü hissediyorum
Canim oyle seyler dusunme.. gayret ettigini allahda biliyor.. ogün duani et sinavina gir..
Stresten adam gibi çalışamıyorum ki zaten o yüzden bu yaşa kadar olmadı bu yıl asarım bu stresimi dedim yine olmadı abi bilmiyorum cidden bir de sınav anında kötü olursam falan böyle düşünceler de var
Yaş kaç ona göre yorum yapcam
23
Yani günah olur mu girmesem
Bi girmicem diyorum bir bir şey olmaz diyorum duygularım da dengesiz ama sınava yakin galiba yine karamsar moduma giricem insallah öyle olmam
Insallah sınav anında falan kötü olmam içim ferah olur
Günah olmaz ama o da var günah değilse bir olay çok takmak istemiyorum dünyalık sayılıyor çünkü ama evet giricem insallah ve rahatsız olacağım bir şey olmaz siz de dua edin Allah için güzel geçer belki sizin duanız vesile olur
Düşünmek lazım asıl sınav orası da ben nedenini bilmediğim halde bu sınava asiri stres yapıyorum
B o k ye stresin geçer s ıllık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?