Of b*k gibi yoğun bir gün geçiriyorum sizde durumlar nasıl?

Ya aslında çok mutluyum bana normal insanlara davranır gibi davranıyorlar. Normal bir çalışan gibi. O yüzden bir sürü iş ve sorumluluk veriyorlar ama book gibi ya çok yorucu. Şimdi elimde bir sürü etiket var onları yapıştırıcam sonra manavı düzenliycem çiçekleri sulayacağim sonra çıkacağım bunlar 1 saatte bitmeli. Yoksa otobüs kaçacak çok uzakta çalışıyorum.
Of b*k gibi yoğun bir gün geçiriyorum sizde durumlar nasıl?
Cevapla