Tam 1 yildir kpss çalışıyorum bugün kalkip aciklama yaptilar alim yapmayacag8z diye bu haksizlik bu zalimlik degil mii?
Oturdurk bugün annemle ağladık gerçekten artık dayanamıyorum 3 yil sonra yasim 28 olacak gençliğim cop oldu resmenn
Tam 1 yildir kpss çalışıyorum bugün kalkip aciklama yaptilar alim yapmayacag8z diye bu haksizlik bu zalimlik degil mii?
Oturdurk bugün annemle ağladık gerçekten artık dayanamıyorum 3 yil sonra yasim 28 olacak gençliğim cop oldu resmenn
Yapacak tek şey imkan fırsat bulup ülkeyi terk etmek ya da gelişim gösterip daha iyi bir konumda çalışmak her şey devlet sırtı değil 657 ye tabi olmak bu kadar önemsenmemeli bence ülke gerçeklerinin farkındayım ama mevcut gerçeklikte ortada
Tamam da benim koşullarımda biri için en iyi secenek buydu bunun için de emek verdim şimdi cop oldu
Cevap
3Cevap
Verdiler yetkiyi... Şimdi görüyor herkes etkisini...
Sen devam et yarın bir gün çıkarlar 100 bin memur alımı olacak derler. Belli olmaz tr de
Kaybedecegimi bile bile çalışmak bana cok zor geliyor
Bölüm ne , evet ya o kadar genç mağdur oldu neden daha önce yapmadılar ki
Bu zalimlik baska bir sey değil neden diger alanlarda daha fazla tasarrufa gidilmedi de buna yoneldiler en son olmasi gereken buydu
Burası Türkiye knk ne düzgün ki, madem böyle bir şey yapacaksınız erken haber edin,
Ülkede bi çok şey yanlış
ne alımı yapmayacaklarmış?
Atama olmayacak
hangi branşlarda ve alanlarda?
Kpssye giren bütün adaylarada
bütün kpssye girenlere mi? ee sınav neden var o zaman? bu kaynak sağlam mı nerden? kpss lisansta b grubunda da öyle mi?
Evet hocam siz Türkiye'de yaşamıyor musunuz?
Kamuya oersonel alimi olmayacak biri emekli olursa yerine alim olacak o kadar
e niye yapıyorlar bu sınavı o zaman amaç nedir? belki de taktik son zamanlarımız diyerek bütün sağlam adamı olanları memurluklara doldurmak, bir nevi yapılanma oluşturma.
Bilmiyorummmm...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?