Bütün emeklerim çöp oldu bu haksızlık değil mi?

Tam 1 yildir kpss çalışıyorum bugün kalkip aciklama yaptilar alim yapmayacag8z diye bu haksizlik bu zalimlik degil mii?

Oturdurk bugün annemle ağladık gerçekten artık dayanamıyorum 3 yil sonra yasim 28 olacak gençliğim cop oldu resmenn

Bütün emeklerim çöp oldu bu haksızlık değil mi?
Cevapla