
Sabah
Öğlen
Akşam
Gece
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Çalıştığım zaman en iyi performansım sabah saatlerinden başlayıp akşam üstüne kadar devam ediyor. Üşengeç biri değilimdir yapmam gereken bir şey varsa sabah erkenden başlarım ve onu yaparım
Süper💐
Her anında desem daha doğru olur. İş saatlerinde işim dışında bir şeye odaklanmayı sevmiyorum..
Teşekkürler.. 😌
Rica ederim☺️
Teşekkür ederim..🙏
@biscolatagirl
Rica ederim @myblue2025💙
Sabah öğleye kadar öğleden sonra hevesim gidiyor saniyeleri sayıyordum zamanın da
Lütfen tükmük atmalı sorular sorar mısın böyle tadı çıkmıyor 😳🤷♂️🙄🙊😷😱😧😦🤦♂️⚠️🚭🚯
10:00 ile 17:00 arası sabit yüksek performans gösteririm.
👏🏻👏🏻💯
Cevap
49Cevap
Gece olur genellikle
Aynen öyle.
Ah tembel beyfendi şimdiden çalışırken uyuya kalmış
😁😁
Genelde Bence insanlar en iyi performansı hem gece hem akşam olabilirler Bir de sabah erken saatlerde çalışılan iş aslında güzel olur
👍🏻✅✅
Birkaç gündür görünmüyordun iyi misin
Hafta sonu yoktum seminerim vardı konuşmacı olarak katıldım yoğunduk iyiyim😌
Oh iyi yapmışsın ben de merak ettim de o yüzden tabii buranın dışında da bir hayatımız var sen de haklısın hep burada olamayız
Ee yani oda var tabi burası hayatımın merkezi değil elbette🙂
Aksam. Ertlemeyi sevmeyip aradan cikartmadan rahatlayamadigim icin en az calistigim zaman araligi da aksama geliyor ama🤷♀️
Ahahaha vidan yapıyor insan.😂💐
Aksama dinlenme oluyor haliyle:))🌼
Öğlene kadar tam açılayım diyorum yemek saati geliyor yemeğimi yiyorum hantallaşıyorum çay Faslı derken paydos yaklaşıyor sonra paydos gelse de diye beklerken gun bitiyor en verimli genelde ögle vakti gibi. İsimde cok iyiyim zaten
Tebrikler en iyi hissettiğin zaman senin için en doğru dilimdir💪🏻☀️
Mesai bitimine kadar çünkü mecbursun..
Öyle enerjime ve ruh halime göre verimliliği kısamıyorum öyle bir lüksüm yok sjsj
Yaa🥲💐
kod yazıyorsam genelde akşama bırakırım gündüz kafamda algoritma kurarım sonra kuluklarımı takar son ses müzik çalışmaya başlarım
💯✅👍🏻
Sabah ile başlayan öğlen sonu biten bir verim. Biraz dinlenme sonrası tekrar eski enerjimi kazanırım.
Ne güzel zaman dilini çôzmüşsün bile💚🍀
🥰teşekkür ederim🌹
Rica ederim⭐
Bunların tamamında aksi durumlar hariç enerjim daima yüksektir ve her zaman diliminden ayrı keyif alırım
Ne güzel ansız hazır✅
Bu artik cok onemli degil oyle haldir huldur çalıştığım donemler bitti :) genede sabahları severim
Benim hep aynı ileriki yaşlarda bilemiyorum tabi☺️
Muhakkak değişecek:)
Çalışmayı sevdigin saatler değil belki ama çalışma tenpon:)
Bu günlerin avantajını yaşayacaksın Yani
Aslında tempoda yoğun anlar oluyor ama zaman dilimi kavramı değişmesine bende zaman var gibi☺️Planlıyımdır ama o bundan çok başka🙂
Nasil mutlu oluyorsan oyle devam et :)
Zaman hızlı:)
☺️☀️👍🏻
Birgun :)
Isinde ogrenciliginde yasadigin o cok stresli sıkıntılı anlar çevrendekilere neşeyle anlattığın hatıralar olacak :)
Kolay gelsin :)
Teşekkür ederim☺️
Akşam üzeri bi enerji patlaması geliyor bana o zaman daha güzel çalışıyorum
Ahahah😂😂🍀
Noldu kız neye güldün 😄
Enerji patlaması derken samimiyetin geçti güldürdün☺️🍀
🥰🥰😘
💙🍀🥰
Sabahtan öğlene kadar sakin. Öğleden sonra ödeme isteyince kavga gürültü başlar
☺️☺️
07-50 ile 12-30 arası saat 13-15 ten sonra öğrenciler beni çok yoruyor 😂😂😂
😂😂😂
😅😅😅😅şimdi şöyle bir sürü zaman dilimi var
Her zaman dilimi sende durum o zaman😂😂
Sen genel al boş ver seçenekteki gibi.😂😂öyle saat saat yazsam üşenirdi birçok kişi toplum deyimi iyidir😂
😉🥳😁
Vakit fark etmez ben işime sadık insanım yaptığım işten zevk alırım
👍🏻💯
Sabah 8.30 da caos baslar akşam 18.30 da fırtına ile biter
☺️☺️
Bu yüzden her saati verimli ve aksiyon dolu geçiyor
Genelde müşterinin durumuna göre değişiyor zamandan çok olumluysa saat önemli değil yükseltiyor
İşe bağlı motivasyon seninki🙂
Sabah çünkü sonrasında performans göstereceğim bir iş yok 😂
😂😂
08.00-14.30 arası en verimli olduğum zaman dilimi.
✅✅
Hiç bir zaman ne zaman en iyi performans gösterdiysem o iş yerinden ayrıldım
Yaa😒
Akşam 8 den sonra beynim her türlü bilgiyi sömürüyor😂ahahaha
😂😂
Saat önemli değil, keyfim yerinde ve kafam boş ise performansı seyret :D
☺️👍🏻
valla onu bilmem ama sabah herşeyi berbat yaparım
sabah dışında herhangi bir zaman dilimi olabilir.
Farketmiyor, ben hep iyi performans sergilerim işyerinde.
Mayiş günü, dolarları hesabımda görünce mottive oluyorum
Ben saf karanlık ve gece insanıyım.
Aynen öyle💐👍🏻
Çalışırken hiç hevesli değilim
☺️☺️
Yemekten sonra akşam sabah gece fark etmez
Ne güzel kendini dinlediğin zaman en doğru dilim demekki senin için🍀⭐
Öğle yemeğinden sonra vites düşüyor nedense
Basit karbonhidratlar düşürür genelde✅💚
Motivasyon yüksekse her saat olur
Harika👏🏻🍀
Sabahtan öğleye kadar.
👍🏻👏🏻💯
Mesainin bitmesine iki saat kala.
☺️😌💐
Gecelerrr canımm gecelerim severim geceleri
Ahahha aynen😂🌺
💜✨️
Ağrı kesici aldığım zaman 😅😅
😂✅
Akşam üzeri raporlar geldiğinde çalışıyorum sadece
✅✅
Dhdhdhd bu ne anlama geliyor şimdi
Okey amam demek sen seç tarafını hangisi lazımsa ahahah😂😂🤪
Tamam****
ya ahahahaha sana aşığım kesinlikle harikasın dediğini varsayıyorum o zaman ahahahaha
Hayaller ve hayatlar gerçeği var ama😂🤪🤪😉
ne hayalimde olacak kadar kaliteli ne de hayatıma girecek kadar gerçek... :D
Kalite hayal bunlar buradan sonuçlandırılacak durumlar değil kafa dağıtmak ve bilgi paylaşımı için güzel fazla anlam yüklemek gereksiz kalır bu ve benzer platformlarda😌
Yeaps o yüzden lüzsumsuz görüyorum :D
Yess bak keyfine👍🏻💪🏻😂
Keyif zamanlarımdayım şu an teşekkürler :)
Ricalarr🙂🙂
geceleri daha iyi çalışıyorum
👍🏻👍🏻
Yöneticimin olmadığı zaman dilmi😅
Ahahha💚😂😂
Öğleden sonra diyebiliriz
👍🏻👍🏻
Saat 10 ile 2 arası
Benim saat aralığımda aksam ve gece arası bu👍🏻💐
Aynen öyle herkesten uzak mis🥳⭐
Gece kulaklıkla müzik dinlerken
✅✅
Sabah kahvaltıdan sonra
💪🏻☀️
Uykumu aldığım her günüm ilk 3-4 saati
☀️🥳💐
Öğlen saatleri en verimli olduğum saatler
🍀💐💐
Sanırım akşam mesai çıkışı olurdu.
👍🏻💯
Öğlenden sonra.
✅✅
Akşama doğru 4 10 arası
✅✅
Saat 10:00 - 12:00 arası
👏🏻👏🏻💚
Kesinlikle sabah. Daha verimli çalışıyorum sabahları.
Gececiyim ben galiba ama bu sıralar erken uyuyorum o yüzden çalışamıyorum
08:00 10:00 ile 14:00 16:00 arası
✅✅
👊👊
Geceler benimdir.
⭐👍🏻
en aktif olduğum saatler 😂
dinç oluyorum
Sabah saatleri
Çok iyi👏🏻🍀
Öğleden sonra
👍🏻👏🏻💯
Gece ya 😌
Bende de gece kesinlikle✅💐
Öğlen ama tok karna
Endorfin için şart tok olmak💯
Sabah
Dinçsen harika👍🏻💯
Akşam
👍🏻✅💚
Gece..
Aynen✅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?