(Dürüst olalım)
Küçükken ilk olarak çiftçi olmak istedim bir tane çizgi filimden etkilenerek sonra kuaför olmak istedim çunku saçlarım küçükken kısaydı hep uzamasını istemiştim sonra dedektif olmak istedim izlediğim bir çizgi filim yüzünden hatta yıllarca dedektif olma hayali kurdum en son lisede eczacılık istedim ve eczacı oldum
Küçükken ilk olarak çiftçi olmak istedim bir tane çizgi filimden etkilenerek sonra kuaför olmak istedim çunku saçlarım küçükken kısaydı hep uzamasını istemiştim sonra dedektif olmak istedim izlediğim bir çizgi filim yüzünden hatta yıllarca dedektif olma hayali kurdum en son lisede eczacılık istedim ve eczacı oldum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Mühendis olmak istiyordum kazandım, okuyorum hala
Helaaalll
Atatürk'ün hayatından ve üniformalı fotolarından çok etkilenip subay falan olmak istiyordum şu an sağlık personeliyim
😅😅 güzel
Ressam olmak istiyorum yani tasarım da olabilir ama şimdi olmadım ama olmak istiyorum 🤣
Geç değil ama daha çok küçüksün. Ve tasarım falan seviyorsan iç mimarlık buna çok yakın yani. İç mimarlar sadece ev dekore etmiyor mesela dış mimarlar binanın dışını tasarlar ama binanın içiyle iç mimarlar ilgilenir odaların dağılımı falan
Parası öyle böyle değil babamın arkadaşının kızı sorsan adını bile bilmez öyle cahil biri babası parayla okuttu. Şimdi İstanbul'da iç mimar 14 . Katta oturuyor
Veteriner olmak istiyordum. Asker oldum
Veterinerlik güzel ya amcam veteriner
Simdi pisman degilim ama havacı olmak daha güzel
Mesleğinden mutluysan ne güzel
Mutluyum evet
Zengin olmak istiyordum öğretmen oldum
Sınıf öğretmeni mi
Ay inanır mısın ama benim bir tane tandığım mühendisti önüne inanılmaz iş fırsatları geldi petrol mühendisiydi niğdede aşırı iyi bir iş teklifi geldi ve gitmedi hatta katardan iş gırsatı geldi gitmedi illa inat etti öğretmenlikte para var dedi herkes dalga geçmişti gitti kredi çekip dershane açtı ilkokul ve ortaokul öğrencilerine ders verdi şimdi ne kadar anlatsam az ama çok zengin öyle böyle dğil aylık geliri rahat 250 bin. Arkadaşlarım onunla evlenmek için can attı. Şimdi adam kursun yanın da bir de müteahhitlik yapıyor
Mesaj atarmısın ben atamıyorum
Kim atsın mesaj ben mi görüş atan mı erkek olan mı
Polis olmak istiyordum ne olacam bilmiyorum
2 yıllık bölümlerden diş protez önerebilirim annem mühendislik okudu ama şu anda diş protez okumadığına çok pişman
Ben uluslararası düşünüyorum
İş yokki bunda
2 yıllık bölümlerde galiba en çok para kazanan bölüm bu
Uluslararası ilişkiler değil ama uluslararası ticaret veya uluslararası finans düşünüyorum
Tek bir sorunu var o da devlette çalışamıyorsun ya kendin yer açacaksın ya da bir diş doktorluyla ortak olacaksın ya da diş doktorunun direkt elinin altında çalışacaksın ama parası inanılmaz iyi komşumuz diş protez okumuştu diş doktorlarıyla birlikte çalışıyor ve birkaç ay önce vefat etti karısına servet bıraktı valla allah rahmet eylesin
Ya şöyle ticaret okumak bana sorarsan saçma yani üniversite okumadan ticaretle uğraşabilirsin. Ne bilim yani. İş fırsatları az yani çok değil yine de sen bilirsin ama ben önermek istedim çunku babam doktor annem de muhendis az çok biliyorum para getiren meslekleri annemle babamın tanıdıkları sayesinde
Ben sağlık düşünmüyorum yazdığımı yanlış okumuşsun
Kendimi geliştirirsem ve dil eklersem harika sonuçlar ortaya çıkabilir
Yok yanlış okumadım sadece önerdim yani çunku istediğin bölümde cidden iyi bir gelir istiyorsan çok uğraşman lazım birincisi küçük bir şehirde yaşıyorsan bu bölüm çok da işine yaramaz İstanbul Ankara gibi şehirlerde olursan önüne daha çok fırsat çıkar ikincisi minimum 1 yabancı dil bilmen lazım yani hiç olmazsa ingilizce bu tarz bölümler için dil lazım ve ne kadar çok dil bilirsen o kadar çok iyi iş fırsatları önüne çıkar.
Aynen olabilir çok uğraşman lazım
Benim dayım muhasebe okudu amerikada okudu ama şu anda bir internet şirketinde muhasebe bölümünde çalışıyor ama mesela dayım ingilizce türkçe arapça fransızce biliyor
Büyük bir şehirde yaşıyorum İngilizce ve İspanyolca biliyorum Rusça öğrenmeyi düşünüyorum sence olur mu
Ben bu bölümü okuyamam hem sevmiyorum hem ben kendi işimin sahibi olmayı seviyorum. İngilizcem var c1 seviyesinde bu kadar yeterli bana daha fazla dille uğraşamam yoruldum artık mezun olmak istiyorum
Ay bu şekilde tabiki olur hatta ciddi diyorum bu dillerin dil seviye belirleme sınavlarına girsen iyi bir puan alsan yurt dışında iş fırsatların bile olur
İşte bende onu diyorum hedefim zaten önce yurt içi sonra yurt dışı o yüzden bu bölümleri istiyorum sen ne okuyorsun
Eczacılık okuyorum
Teşekkür ederim cevapların için
Polis olcaktik sağlıkçı olduk
Hep arka sokaklar yüzünden bi de sivil polis olcaktim he sbwjznsn
😅😅😅😅 valla ben de televizyonda ne izlesem etkileniyordum. Bir tane çiftçi vardı ona dağların babası deniyordu dağda sebze ekiyordu her gün sebzelerle konuşuyor onlar benim arkadaşlarım diyordu falan ben de baya çiftçi olmak istemiştim 😅
Kıskandım
Neyi beni mi
İvittt
Sen de ol yaşın 19 . Kazanadıysan gerekirse ailenin evini sat parayla oku. Çünkü eczacılık okumak için harcadığın her kuruş çalışmaya başladıktan sonra 50 ye katlanır eczacılar iyi kazanıyor. Yani arkadaşım mezun oldu. Mezun olduğu gibi şu anda bir hastanede çalışıyor aylık maaşı 70 bin tl. Eczane açsan daha çok kazanırsın. O yüzden gerekirse emlak satın ailene çalışmaya başladığında geri ödersin. Hatta eczane açsan ilk senede eczane açmak için aldığın borçları ödersin 2. Senede ailene olan borçları ödersin. Arkadaşım şu anda eczanesinin aylık geliri yaklaşık olarak 180 bin civarı yani mezun olmak için sabırsızlanıyorum
Teşekkürlerr😊
Ama ne yapsam bilemiyorum muhtemelen ön lisans olurum