Çok sevdiğiniz ve değer verdiğiniz, belkide asla hayatta onsuz ya da onlarsız olmaz dediğiniz kişi/kişiler var. Hatta sınırları aşıp sadece iş değil, ülke değiştirmeniz gerekecek. Bu durumda ne yapardınız?⬇️⬇️

Çok sevdiğiniz ve değer verdiğiniz, belkide asla hayatta onsuz ya da onlarsız olmaz dediğiniz kişi/kişiler var. Hatta sınırları aşıp sadece iş değil, ülke değiştirmeniz gerekecek. Bu durumda ne yapardınız?⬇️⬇️

İş de ülke de değişirdim gerekirse. İnsan mutlu olduğu yerde mutlu olduğu insanlarla yaşamalıdır. Dünyanın en zengin insanı da olsan eğlenebileceğin birkaç tane sağlam dostun yoksa o kadar paranın hiçbir anlamı yok. Yalnızlığı insanlar kaldıramaz. Fıtratımızda yok. Bakma şimdiki ergenler ben tek tabanca takılıyorum, yalnızlık güzel şey vb diyor. Sabah günaydın diyebileceği, yolda selam verebileceği hiç kimse olmazsa bunalıma girer.
15-20 sene önceki hayata sahip, anlayış ve değerlere sahip insanlar olsa idi düşünürdüm. Fakat büyük konuşmayayım ama günümüzde; evlensem bile böyle bir aksiyona evlendiğim kişi için bile girmezdim
Yani bu benim için çok mümkün olan bir şey değil istesemde yapamam 😅
Zor bir karar bence heralde yapmazdım kimse için😂
Öyle valla😁😁
Hayatımda iş ülke vs değişiklikleri yaparken başkalarının istekleriyle değil kendimin ne istediğine bakarım eğer memnun değilsem birilerinin bana böyle bir teklifle gelmesini değerlendirip istiyorsam kabul ederim memnunsam da sırf birileri istiyor kendim istemiyorsam kabul etmem sağlıklı bir karar da olmaz
Cevap
35Cevap
Evet gerekirse yapabilirim sevgi, aşk bunu gerektirir diye düşünüyorum...
✅✅
İş değişikliği yaparken tamamen kariyer odaklı düşünürüm her zaman. Hep de öyle yaptım. Arkadaşlıklar ya da dostluklar zaten devam ediyor.
Ben sadece eşim ve sevgilim için iş değişikliği yaparım.. çünkü benim yanım sevgilimin yanıdır her zaman için.. ve onun mutluluğunu da daha çok önemserim.. ama bunun dışında iş bulmak zaten zor olduğundan mesleğime öncelik veririm..
✅👍🏻💯
Ne kadar düşünsem ve konuşsam da netice itibariyle işimden vazgeçmezdim. Ara verebilirim ama, belki aynı şirkette çalışamam ama illaki biri beni alırdı.
Mantık öndeyse zor bende işten vazgeçemezdim💚💐
Hiç kimse sevmediğim bir işi yaptıramaz bana 😎😎😎
Sevdiklerim için çiğ tavuk bile yerim ama sevgimi suistimal edecekleride pişman ederim.
✅✅
seve seve yaparım. onun yanında olmak için buna mecbursam, o gelemiyorsa bana uygun bir alanda çalışmayı kabul ederim. sonuçta ayrı kalmayı iş değişikliğine tercih edemem.
👏🏻👏🏻
Zorunda kalarak yaptığım şeylerden mutsuz olacağımı biliyorum o yüzden yapmam
💚💐
Yaptım evet arkadaşım için , çok da iyi olmuştu , güzel günlerdi eğlenceli
👏🏻💐💐
Çok sevdiğim biri için yaparım evet sevdiklerim değerli benim için ✨️
Doğrusun💐👏🏻
Eğer ciddi bir ilişkiye ve sonu güzelse görüyorsam bunu yaparım
Doğru değer biri ve ciddiyse yapılır
Yani yapabileceğim daha iyi bir iş olursa değiştiririm.
👏🏻💯
Yaparım, aksini düşünenlerin yalnızlığın ve birini kaybetmenin acısını onlarin yaninda olmasinin sevincini pek yaşadıklarını sanmıyorum
Karşıdaki kişi benim kariyerime veya hayallerine saygılı olmak durumundadir. Sağlık veya hayati bir durum olmadikca böyle bir fedakarlığa gerek yok
Doğrusun💐👍🏻
Yaparım sorun yok. Karşılıklı tatmin önemli değer biri ise evet değilse hayır
Yaparım yaptığım kişi buna değer biri olursa , herşeyi yaparım.
Sevgi dikkat dağıtıcı şeydir. Sadakat denilen şey gerçeğe dayanır.
Birisine o kadar değer versem psikoloğa giderdim sağlıklı değil bence
Tabiki ama olağanüstü durumlara göre değişir 😌🍀💚
Ülke değiştirmek daha kolay düşünülebilir benim için fakat iş, hayır o mümkün değil
Bencede✅💐
Seviyorsam her şeyi yaparım paraya ihtiyacım yok zaten olsada değiştirirdim
✅✅
Sen bırakır mıydın mesleğini söylememişsin 😄
Ben mantık insanıyım aşktan gözüme kara perde inmesi lazım oda cok cok zor ahaha😂😂
Shhxhahzj daha önce kara perde inmedi mi gözüne 😂
Yok
eskiden olsa yapardım, şimdi yapmam.
önce kendi menfaatimi gözetirim.
Orada daha mutlu olacaksam, maddi ve manevi olarak rahat edeceksem kabul ederdim.
Sanmıyorum çok mutluyum hayatımdan, onu yanıma alırım 🤗
Mesleğimi seviyorum ve mesleğimin sevdiğim kişilere zararının olacağını düşünmüyorum
Yaparım çok seviyorsam
💐💐
Yani bilemedim o anki düşünceme ve sevgime bağlı.
Öyle🌹
Kendim için sadece o da gerekliyse
✅💯
Zorunlu olmadığı sürece yapmam
✅✅
Daha iyi şartlar ise düşünürüm de emin değilim.
Zor bencede
Sadece sevdiğim için kılımı kıpırdatmam eğer hem seviyor hem de değeceğine inanıyor isem yapamayacağım herhangi bir şey yoktur..
Yapmam garantici adamım ben
Sevdiğim insan için fedakârlık yaparım
İsimden sıkılmışsam değişiklik isterim
Yapmam hiç de mantıklı değil
İşe baglı ya. Rahat iş severim 🖤
Ülke değiştim var mı artıran?
Değmiştir umarım🌹
Ben doktor olmak istiyorum ama olur da sevdiğim erkek istemeseydi tıpkırı yerimi bitirelim
Evet
💚💐
Yaparım.
💐💐
Hayır sonrasında pişmanlık olabilir
✅💐
Değişirim
✅💚
Hayır yapmam
✅✅
İş değişikliği olabilir ama ülke zor
Tersi daha kolay gibi ahaha😂
😄 bana daha zor
Doğrudur💚🌺
hayır yapmam
👍🏻✅
Hayır
✅
Evet değiştiririm
👏🏻👏🏻
Hayır
Zor karar
İş değişikliği yapmak daha zordur çünkü üniversite okumuşsun stajlar yapmışsın mesleğin var o alanda kariyer yapıyorsun sertifikalsr vs kendini geliştiriyorsun diyelim kız diyecek ki benim için şırnakta yaşa eee ne yapacaksın max garsonluk yani kabul edilmez. Bu örnekti sadece
Tabiki öyle ama zor karar valla karşı karşıya kalmak istemezdim bu durumla😀kariyer insanıyım tercih zorunda olmak istemezdim
Ben aşk ilişkilerinde doğru insanın yanında olduğunu gördüm. İç güveysi gel benim için evini arabanı işini değiştir annene mesafe koy diyenlerin ise toksit ilişki olduğunu gördüm. En güzeli uzak durmak öyle insanlardan.
Evet toksiklik cok doğru👍🏻
Birde kızlarımızda değiştirme huyu var. Efendi düzgün işinde gücünde erkekler dururken it kopuk serserilere gidip düzgün erkek yaratmaya çabalıyorlar sonra yandım anam diye ufacık sorunda dahi bağırmaya başlıyorlar. Bu sebeple kişiler daha ne istediğini bilmezken toksit ilişkilerle kimse mutlu asla olamaz.
Erkek kadın değişiyor o durum. İki cinsiyette de var toksik konusu😑
Maalesef ki
Değiştiririm
Helal💐👏🏻
Daha iyisini bulursa evet
Yapmam
Hayatta kımse ıcın onsuz olamam demedım
Yapabilirim
Yaparım
İş başka aşk başka
Yapmam
Hayır yapmam
Yaparim tabi
Maalesef yapamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?