Güncellemeler
+1 yıl
Ki ben müdürün işini yapıyorum
İş için arıyorum, adam telefonlarıma cevap vermiyor üst amirlerine cevap veriyor hatta onlara soruyor ne için arıyor diye... İş grubu var oradan msjlara bakıyor bana cevap vermiyor... sizce neden böyle davranıyor...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Dostum bak ya sevmiyordur ya da efor sarfetmek istemiyordur bence böyle insanların senin nezdinde nedenlerini boş ver çünkü değişecek bir şey yok böyle yaparak onurunu öyle insanların yanında zedeleme
Haklisin
Ama yüz yüze gelince iyi davranıyor şaka bile yapar bir oyle bir böyle
Got lalesiymis işte sen de hiç yüz verme selam ver geç görmezden gel bak bakalım nasıl kudurur
Haklisin beni görünce gözünün içi gülüyor ama bana böyle davranıyor adamı anlamıyorum
Artık sana baktığında gözleri kan çanağına dönsün o zaman
Öyle de sıkıntı olur benj işten atar adam
Özel değilse ne iş yapıyorsun?
Mecbur suyuna gidiyoruz arkamda çok durmuştur koruyup kollamistir ama neden böyle davranıyor bilmiyorum
Belki birisi arkandan onun yanında senden iyi olmayan şeyler söylemiştir illa bi nedeni var sonuçta
Olma ihtimali var mı bilmiyorum mesela şakalaşır güleriz vs ama bana diyor ki bana tamam dememe anlaşıldı de buna takmış durumda ve bana böyle davranıyor ve qnlam vermiyorum
Eğer zamanında seni koruyup kollamissa madem git konuş niye böyle olduğunu ona sor
Konuşmam lazım ama önce anlamaya çalışıyorum
Daha yeni bana değer verdiğini kqrdesi olarak gördüğünü söyledi ama verdiği değere bak
İşte taniyamadigimiz için ne desek yalan olur bence 😔 bu yüzden buradan böyle durumlar için fikir almak çok tehlikeli az önce ben. Bile seni yanlış yonlendirdim mesela böyle seni koruyup kollayan biri olduğunu bilmiyordum
Detay verirsem daha iyi yorumlarsin belki 9 aydır aynı şirkette çalışıyorum çalışanlarına değer veren biri qma bana gayet normal davranıyordu işe dahi gelmiyordu. Bjr gün bir şef gitti sonra bu adam değişti. hergun ise sabahın yedi bugünde gelmeler odadan cikmamalar sürekli bana takılır mesela
Gözlerinin içi güler bende güler yüzlü bir insanim onunda etkisi var elbette qma munzur bir abi gibi normalde çok sert mizacli bir insan bqna karşı bu şekilde bana değer verdiğini de söyler
Git konuş abim sana bir hatam mı oldu bilip bilmeden sana çok değer veriyorum ve senin bu durumun beni çok üzüyor diyebilirsin
Dicem ama bilmiyorum öncelikle ne tür bir cevapla karşılaşacağımı
Kendinden eminsen tabi ger türlü cevaba da göğüs gerecek durumda olman lazım tâbi
Evet işte mesele o belkide biri dolduruşa getiriyor bilemiyorum
Artık son karar da son icraat da senin
Yorum için teşekkürler
Rica ederim 🙏🏻
Aramazdım bir daha ben olsam. Kəndi işini kəndisi halletsin o zaman.
Sonrada bana neden sormadan diye kızar
Öyle bir hakkı yok. Kimsə kimsənin kölesi değil. Durumu ispatlayabilirsiniz zatən arama kayıtlarından. Hiçbir şey yapamaz.
İşte bende arıyorum acmazsa onun problemi hahah
Arama sen de.
Mecbur arıyorum is yürümüyor çünkü
Yürümesin işte açmıyor. Kabak onun başına patlasın. Sorumlu o.
Haklisin ama bana kızar
Salla.. patron sorarsa aradım açmadı de. SONRA sen müdür ol
Öyle oluyor işte nasıl diyim ki sana onun işini ben yapıyorum ama gene yaranamıyorum. her konuda genel müdüre karşı beni savunmuştur qma neden böyle yapiyor bilmiyorum