Essek gibi çalıştığım istatistik sınavından 40 almışım kafayi yicem kağıdıma yeniden baktirsam işe yarar mı sizce?

Dersi geçemezsem okulum uzayacak ya en kötü 60 bekliyordum çok düşük almışım hocayı ikna edebilir miyim sizce sabahtır beri ağlıyorum

Essek gibi çalıştığım istatistik sınavından 40 almışım kafayi yicem kağıdıma yeniden baktirsam işe yarar mı sizce?
Cevapla