40 günde sıkı bir çalışma ile 4 yıllık bir bölüme yerleşebilir miyim?

12. Sınıf öğrencisiyim özel nedenlerden dolayı okula gidemedim ders te çalışamadım temelim de yok son kırk gün kaldı aşırı büyük bir korku yaşıyorum yerleşebilir miyim diye sizce 40 gün sıkı bir çalışma ile kazanır mıyım
40 günde sıkı bir çalışma ile 4 yıllık bir bölüme yerleşebilir miyim?
Cevapla