Biz yine mücadeleye devammmm,
Hafta sonuna daha 5 gün var
Biz yine mücadeleye devammmm,
Hafta sonuna daha 5 gün var
En son üniversitede olduydu, neden geç kaldın diye soran hocaya Pazartesi sendromu dediğimde sınıfı garip bir gülme almıştı.
Cevap
13Cevap
Ben yaşamıyorum günaydın
Ne zaman Allah'ın bi günü mutlu olacaksın çok merak ediyorum 😂 günaydın
Günaydın ben yaşamıyorum ya salı günleri hafta tatilim olduğu ☺️
Hiç ama hiç işe gitmek istemiyorum. Yaşlandım ben
Hastanede içeceğim artık… nefret ettim
Güçlü kalamıyorum
Bugünü saymazsak 4 gün var , yarın da resmi tatil. İyi yönden bakmak lazım
Pazartesi sendromu bende olmuyor ya. Belirli bir yerim olmadığı için takılmıyorum.
Uyanmak için çabalıyorm
Simdi oldu aradan 1 saat gecmis 😂
O zaman kalktm dus aldim sonra ise geldim kahve ictim 😂
Yollama deli ya 😂🤣 sana guzel değil sanki sanada güzel sen ne yaptın sabah
Günaydın mutlu pazartesiler
Teşekkür ederim sizede
Teşekkürler efenim
Yaşandı bitti saygısızca 😅
Yar ben sendromun ta kendisiyim
Sendrom daha hiç olmadim
Yarın izin yokmu
Ben tabiki
İnş geçsin keşke hep tatil olsa 😅😇
Bende yok o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar