3 yıl sonra mazeret tayini isteyebilirsiniz, mazeretiniz yoksa 4 yıl sonra tayin hakkınız oluyor. Canınızın istediği her yere geçemiyorsunuz maalesef, birincisi her yerde kontenjan olmuyor ikincisi de aynı yeri isteyenler arasında hizmet puanına göre en yüksek puana sahip olan geçiyor sonuçta daha yeni kadroya geçmiş birinin puanı haliyle düşük olacaktır.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
3 yıl sonra mazeret tayini isteyebilirsiniz, mazeretiniz yoksa 4 yıl sonra tayin hakkınız oluyor. Canınızın istediği her yere geçemiyorsunuz maalesef, birincisi her yerde kontenjan olmuyor ikincisi de aynı yeri isteyenler arasında hizmet puanına göre en yüksek puana sahip olan geçiyor sonuçta daha yeni kadroya geçmiş birinin puanı haliyle düşük olacaktır.
4 yıl sonra tayin hakkın açılıyor
Peki her hastane kontenjan aciyor mu şansım var mi
Sen biriyle becayis yapıyorsun eğer o senin çalıştığın hastaneye gelmeyi kabul ederse sen onun yerine o senin yerine geçiyor
Peki ben bu kişiyi nasıl bulunamadı tek tek herkese soracak miyim , yani kontenjan vb birsey yok mu alım
Yok telegram grupları oluyor ordan bulacaksın
Teşekkür ederim
Rica ederim
tanidik buldugunda