Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar siz çok fazla prno film izliyosunuz galiba, çıldırmışsınız çünkü, sizin çevrenizde hiç namuslu insan yok mu nasıl çevreleriniz var sizin, adam namuslu terbiyeli düzgün bir aile hayatı olan biri ben de evladı gibiyim, seviyesiz hafif kadınları işe bile almaz o derece itibarını şerefini düşünen düzgün yaşayan bir adam aynı şekilde ben de namussz bi patronla ya da ahlaksız bi iş yerinde çalışacak bi kız değilim. aklınıza bel atından başka bi şey gelmiyo neden acaba?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bence sabret başak işin yoksa
Cevaplara şöyle bir baktım da insanları ezmeye çalışmışsın. Cevabını bildiğin soruyu sorma bence patron haklı ve sende bişeyler görmüş, sen en iyisi işten çık 👍
Sen kimsin kimin a. koyuyorsun? Samimiyeti senin gibi kibir kuyusundan öğrenecek değiliz. Neyi istersen onunla karşılaşırsın tamam mı?
ne kibirliliğimi gördün
İşini seviyorsan umursama devam et
Başka iş aramak en iyisi olacaktır
iş bulmam çok zor bu şartlarda. oldukça rahat bir yerdeyim. neden peki ayrıl dedin hemen?
Evet maalesef öyle ama istenmeyen bir yerde çalışmak zulümdür bilirim
peki direkt çık diyorsun ama acaba sen yanlış düşünüyor oalamaz mısın diye neden sormadın bana ya da sorgulamadın
Evet ama kendim bir düşündüm ve açıklamaya göre seni haklı buldum ama olayın evveliyatı varsa anlatabilirsin
evveli sonrası yok, aklıma gelen net bir olay da yok zaten ne olabilir ki anasını satayım, adam bana uyuz olmuş işte sebebini de bilmiyorum
O zaman sorgulamaya da gerek yoktur. Başka iş bulamıyorsan oradan devam edersin.
ne güzel ya, valla, pırıl pırıl bi beyin, hiç düşnme gibi bir eyleme girmiyor, böyle böyle diyosun tamam o zmn çık, ama böyle böyle diyosun bu sefer de diyo tamam çıkma. tamam abi sen beyin nöronlarını yorma boş ver sen sal
Çiçeğim, soruyu soruyorsun, yardım istiyorsun, sana güzellikle yardımcı olmaya çalışıyorum ve tersliyorsun. Daha ne kadar yardımcı olabilirim?
Ben sana ikinci seferde niye çıkma dediğimi anlamadın sanırım? Cevapları seni tatmin etmeyecekse böyle bir soruyu sorma o zaman.
ne yardımı be, iki klavyeye bastın kolun mu koptu, siz kimseye iyilik de yapmamışsınız herhalde hayatınızda şuna bak anlık bilip bilmeden irdeleen işten çık diyo bu devirde hem de, bi de yardım ediyorum nankörsün tribine giriyo, snn yapacağın yardıma başlarım slk mı var karşında kötü niyetli fesat adam
Sen dedin diye öyle mi olacağım pardon? Ben burada kaç kişiye yardım ettim senin gibi hakaret edenlerin yanında teşekkür etmeyenler zemzemle yıkanmış kalıyor. Soruyu sorma amacın belli zaten, ayrıca ben sana kendi fikrimi söyledim yani ben istenmediğim yerde çalışmam dedim. Bu kadar artniyetli olmak neden? Demek ki kişi kendinden biliyor işi. Fesat kadın.
soruyu sorma amacım ne olabilir iyi misin
Gayet iyiyim, soru açıklamasında “ortada hiçbir sebep yok” demişsin ya.
Sonrada ben fikrimi belirtince saldırmana kırıldım yalan değil
tamam kırılma moralim çok bozuk bu olaydan ötürü, gerginim ve keyifsizim, özür dilerim :(
Özür dilemek zorunda asla değilsin hepimiz insanız, umarım patronun insafa gelir ve işten çıkmazsın.
inşallah teşekkür ederim
Rica ederim
Ayril
Ayril
hemen işten ayrılmalı mıyım bu durumda
Aninda
herhangi bir soru yöneltmeden bi dış göz olarak anlamaya çalışmadan bi insan direkt ayrıl demek çok mantıklı değil, belki ben yanılıyorum düşüncelerimde? ama sen hiç soru bile sormadın.. ilginç
Oradan ayrılın
ha deyince kolayca çıkılır mı işten bu devirde, çıkmak kolay nasıl iş bulucam böyle rahat?
O zaman sabırlı olun , işiniz severek yapın
bi öyle diyosun bi böyle
Ama empati yaptım