Güncellemeler
+1 yıl
Böyle görüşler geleceğini tahmin etmiştim 😂
Merhaba, valla büyük konuşmayım ama ben ikisine de gitmezdim. Mezuna kalıp sınava yeniden hazırlanırdım yani gene bu tarz bir yer tutarsa da eğitim hayatını toptan çöpe atardım açıkçası :D
Cevap
5Cevap
Muş daha mantıklı geliyor:)
Neden
Binali' nin adına üni varmış ona ayrı şaşırdım:D
Muş güzel memleket gormuslugum var?
Hiç gitmem daha iyi
😇😂
Knşmk istrmsn
Gitmemeyi seçerdim.
Karabükü seçerim ben. d
Erzincan
En iyisi seçmeyim😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?