Ben mi isimden çok şikayetçiyim yoksa genel olarak iş hayatı mi boyle?

Arkadaşlar ise girdim girdiğinden beri ugramadigim mobbing kalmadı sağlık sektöründe yok ustumden altımdan bir de mimlemdim çok zorluk çektim benim comezligim insanların gözünde bitmedi üstüne üstlük ekstra herseyim göze battı söylendi belli guruba dahil olamadım yalnız kaldım ve üstelik bunları haketmiyordum bu böyle baya çektim 4 sene geçti ve ben bulunduğum yeri hala sevmiyorum çünkü hala guruplasmalar var ve ben yalnız oldigm için bir durumda hakkımı savunmam zor oluyor ayrıca bedenen de yoruluyorum mutsuzum da bunu dile getirdiğimde insanlar bana her yer de mobbing var her iş zor diyolar acaba ben mi iş hayagina aliskin değilim yoksa gerçekten ortamım mi sikintili ben insanların benim kadar çekmiş olduklarını düşünmüyorum belki bir dönem cejtiler ama benim ki çok uzun sürdü

Güncellemeler
+1 yıl
Sizde de bu durumlar mevcut mu
Ben mi isimden çok şikayetçiyim yoksa genel olarak iş hayatı mi boyle?
Cevapla