2 sene önce liseyi bıraktım, şimdi açığa yazılmak istiyorum bilgisi olanlar açık hakkında birşeyler söyleyebilirmi?

2 sene önce liseyi bıraktım, şimdi açığa yazılmak istiyorum bilgisi olanlar açık hakkında birşeyler söyleyebilirmi?

Şimdi arkadaşlar kayıt işini anlamadım, kimisi halk evine git diyor kimisi en yakın okula diyor, bankaya para yatırılıyormuş, sınavlar kaç ayda bir oluyor yahut kitaplar paralı diyenler var, bunları bana detaylıca anlatabilecek birisi var mı?

Buarada lise 3'te okulu bıraktım,3ten devam edersem kaç seneye biter açıköğretim?
2 sene önce liseyi bıraktım, şimdi açığa yazılmak istiyorum bilgisi olanlar açık hakkında birşeyler söyleyebilirmi?
Cevapla