2 sene önce liseyi bıraktım, şimdi açığa yazılmak istiyorum bilgisi olanlar açık hakkında birşeyler söyleyebilirmi?
Şimdi arkadaşlar kayıt işini anlamadım, kimisi halk evine git diyor kimisi en yakın okula diyor, bankaya para yatırılıyormuş, sınavlar kaç ayda bir oluyor yahut kitaplar paralı diyenler var, bunları bana detaylıca anlatabilecek birisi var mı?
Buarada lise 3'te okulu bıraktım,3ten devam edersem kaç seneye biter açıköğretim?
Şimdi arkadaşlar kayıt işini anlamadım, kimisi halk evine git diyor kimisi en yakın okula diyor, bankaya para yatırılıyormuş, sınavlar kaç ayda bir oluyor yahut kitaplar paralı diyenler var, bunları bana detaylıca anlatabilecek birisi var mı?
Buarada lise 3'te okulu bıraktım,3ten devam edersem kaç seneye biter açıköğretim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar