İşkur kaydı yaptım ama edevletimde belge neden hala gözükmüyor?

Nerde hata yapıyorum? Napmam lazım? Bi tık acil
İşkur kaydı yaptım ama edevletimde belge neden hala gözükmüyor?
Cevapla