Okul yıllarımda çok hareketli eğlenceli biriydim ama yetişkin yıllarımda böyle olmak istemiyorum?

içimden gelmiyor depresyonda mıyım bilmiyorum ama geçmişimi de bırakmak kendimi özümü bırakmak gibi geliyor ama büyümüş hissediyorum artık saçma geliyor bazı şeyler
Okul yıllarımda çok hareketli eğlenceli biriydim ama yetişkin yıllarımda böyle olmak istemiyorum?
Cevapla