Gelirimin iyi olmasını ve saygınlığımın da iyi olmasını istiyorum
Yazılım mühendisliği
Hukuk
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hukuk bana göre eskisi gibi cazip bir bölüm değil, iyi kazanmaya başlamak için çok mürekkep yalamak ve yıllar geçirmek lazım. Yazılım ise gelecek demek, artık her şeyde yazılım var her cihaz akıllı bu yüzden piyasada ciddi bir yazılımcı açığı ve ihtiyacı var, 16-18 yaşındaki çocuklar bile yazdığı bie uygulama ile çok büyük paralar kazanıyor tek seferde o yüzden kesinlikle yazılıma yönel
Teşekkür ederim yorumun için
Rica ederim. Birde yazılımcı olursan işe gitmek zorunda olmana gerek yok, internetin olduğu her yerde bilgisayarını ve kahveni alıp rahat rahat işini yapıp para kazanabilirsin
Yorumun çok yararlı oldu
Hevesini kırmak istemem ama hukuk okuyan birçok kişi var bunu diyince evet ama iyisi olup öne geçeriz deniliyor çok zor. Maddi imkandan bekledigin değer yok yazılım mühendisi önde maddi açıdan rahat belki edersin okudugun yere gore yani ama doktor döven bu milletten saygınlık bekleme maddi acidan da türkiyenin sana katacağı pek bir şey yok
Teşekkür ederim
Cevap
3Cevap
Hangisini bitirdiğinde iş bulabilirsin
Sorumu bu tabi ki yazılım 😎
Nasip
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?