Sizce ülkemiz de iş verenlerin, iş arayanlara davranışları hoş mu?

Bir uygulamada iş ilanı açılmış, açıklamaya iş tanımıyla ilgili iş nedir, firma ne yapar, çalışanlar nasıl ve hangi şartlarda çalışır, pozisyon nedir gibi bir açıklama da yapmamış arıyorum iş tanımı hakkında bilgi alabilir miyim diyorum cv atın biz geri döneriz diyor. Adama nasıl bir pozisyonda çalışan aradığınızı öğrenirsem cv bu duruma göre başvuru yaparım sizin için de benim için de zaman kaybı olmaz diyorum şu an açıklayamayız diyorlar sizce bu durum gerçekten hoş mu nereye gidiyor böyle? Bazılarına sorsan iş çok beğenmiyoruz.

Sizce ülkemiz de iş verenlerin, iş arayanlara davranışları hoş mu?
Cevapla