Ben işime aşığım. Başka iş yapamazdım. Ha ne diye merak edersiniz belki. Ama o bir sır🥲 site henüz buna hazır değil 🤣

Ben işime aşığım. Başka iş yapamazdım. Ha ne diye merak edersiniz belki. Ama o bir sır🥲 site henüz buna hazır değil 🤣

Evet, seviyorum. İnsan mesleğini sevmezse hayatının kalan alanları da olumsuz etkileniyor zaten bana göre. O huzursuzluk, mutsuzluk bir şekilde bulaşıcı hale geliyor.
Cevap
10Cevap
severim olsaydı
Sevmiyorum maalesef ne istekleri ne isi pismanım da zaten istemeyerek de girmiş gibi birsey oldum
Hadi ya 😔 inşallah gelecekte mitlu olursun
Geleceğimden de umudum yok 😅 ama neyse
Bence olmalı
Ülkedekilerden de umudum yok 😅 zor kendimden de umudum yok
Seviyorum ama devam etmek ve istifa etmek arasında gidip geliyorum her gün 😪
Nedir bu iş
Bence çok güzel. Neden istifa düşünüyorsun ki
Insallah zamanla en iyi şekilde yapar ve mutlu olursun
Aktif iki meslek yapıyorum. Biri mühendislik, diğeri borsa yatırımcılığı. İkisini de severek yapıyorum.
Yapacağım Mesleği baya istiyorum zevkli de yani. Seviyorum ben ya
Nedir peki
Ahah oyle olsun. Ama benim bir sebebim var. Sen henüz olmadın. Olunca sır olmalıydı 🤣
İpucu ver 🙃
Mimar arkadaşlarım var. Güzel meslek. Seviyorsan mutlu olacağına eminim. Sadece piyasa ya tutunmak biraz zor ve zaman alıcı
Rica ederim Lady can🙃
Genel anlamda seviyorum fakat bazen pismanliklarim oluyor.
Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği mezunu bir yazılımcı olarak mesleğimi seviyorum.
En sevdiğim meslek yok sadece geceleri çalışmayı seviyorum
ah bir yapmaya başlasam aşırı severdim
Nedir o
Ressam isterdim ama hiç bir şey yok yani okumadım
Okumak için geç değil
Beni anlamazsın 😊
Neden oyle dedin ki
Biliyorum çünkü
Peşin hükümlüsün
Kessinlikle
Peki bakalım teklif var ısrar yok. Belki anlardık
Kimse kimseyi anlamaz sadece yaşadığı şeyler denk gelirse oda beeeeelki
Haklısın ne diyelim. Yine de gönlünce olsun her şey
Teşekkürler sende rica ettin 😂 by by
Böyle dedin diye merak ettik
Bence etmedin
Ah be üzdün 😅
Tenha da söylerim bir ara burdan olmaz 🫣
Evet born to be a teacher
Öğretmenim ve sevdiğim söylenemez
Sevmiyorum ama nefrette etmiyorum
Daha yapmıyorum ama yapsaydım severdim
Seviyorum ve yapıyorum
Nedir mesleğin
Ama böyle yazabilecek olsam yazardım 😅
Neye hazır değiliz.. jigolo filan mısın nesin
Ahah 🤣 yok artık. Ama iyi fikirmiş 🤣
Eşeğin aklına karpuz kabuğu mu düşürdüm şimdi 😅
Neyse şaka bir yana şöyle bakalım şu mesleğini?
Eşek ağır oldu sanki 🥲 aslında mesleği alt değil de çok üst olduğu için söyleyemem demiştim 😏 burada üye olmamam lazım ☹️ ama yıllar önce olmuştum ve şimdi kafa dağıtmaya ihtiyacım olduğu için uğradım yeniden
Neden üye olmaman lazım?
Yakışık almaz çünkü. Ağır insanlarız biz.
Mafya misin nesin
Evet seviyorum
Ne mutlu sana
Meslek yk
Belli değil daha
Sevmiyorum
Sevmiyorum ama parası iyi
Severim
Evet hem de çok.
Seviyorum
seviyorum
Seviyorum
Neden gizli yorum yaptın ki
Bilmem öyle yapasım geldi😂
Ahah peki bakalım. İşini sevmen çok güzel. Hep severek yap insallah
İnşallah
Çok hemde
Evet şükür.☺️
Seviyorum
Mimarim seviyorum
Severimm
Nefret ediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?