Matematik
Edebiyat
Yabancı dil
Kimya-fizik-biyoloji
Coğrafya
Din Kültürü
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben sağlık lisesi çıkışlıyım. Matematik, biyoloji gibi klasik tüm liselerde görülen derslerden daha ziyade sağlık derslerim hep daha iyiydi. Anatomiden 100 alıp matematikten 40 alırdım. Bu klasik derslerden aralarında en iyi olduğum da sadece ingilizceydi
Cevap
48Cevap
Benim başarılı olduğum ders yoktu pek
Matematik tabi ki. Ezberle yüksek puan alsam da şimdi öğrenerek yüksek puan alırdım. İkinci sırada tarih var. Bana lisedeyken matematik ile tarihi sevdiren Fırat ve Yasin Hoca'ya çok teşekkür ederim.
Bu hocalar dışındaki başka hocalarda ezberle yüksek not almıştım. En sevmediğim iki ders: beden eğitimi ve İngilizce.
Matematikten bu kadar başarılı insan vardı da neden her sene ÖSS de matematik dersi sıfır çekiliyor?
Onların başarılı tabiri farklı anlam taşıyor demekki
edebiyat tarih coğrafya derslerinde boğuluyor gibi hissediyordum iğrenç rezalet sıkıcı dersler ama mf süper mf seçmeyen adam biraz şeydir
Biyolojide iyiydim, hala daha iyiyim, ÖSS de 12 soruda 10 net yapmıştım 2 boş vardı övünmek gibi olmasın, kimyadada 14 soruda 9,5 net vardi
Değişti aslında. Mesela 10. sınıfta tarihe büyük ilgi duyarken 11. sınıfta matematiği çok severdim. Değişmeyen tek şey dil bilgisi aşkımdı🥰
Hiç bir derste başarılı değildim karnem hep 2lerle doluydu tek özelliğim fen lisesi mezunu olmam 😅
Coğrafya dersini cok severdim. Yaşadığım coğrafya bilmek ilgi çekici
Beden eğitimi diyenler gelmeden ben söyleyeyim.
Kimya biyoloji ve türkçem çok iyiydi
Em sevdiğim de biyolojiydi hala daha çok severim
Edebiyat 🫶🏻 lisede en sevdiğim en kendimi bulduğum en özendiğin dersti
Matematik..
Sırf matematiğe girmek için beden derslerini ekerdim, beden dersinden kaldım.
Edebiyatı sevmeyen bir edebiyat mesini olarak Türkçe diyorum sonra din kültürü
Lise görmedik be bizim okul erken bitti
Karmaşık şeylerin içinden çıkmak çok keyif veriyor. Konulardan Log. En sevdiğim islemdi. Denklemler en sevdiğimdi yine. Özlemişim
Yanlış hatırlamıyorsam ingilizceydide en sevdiğin ders edebiyatı ama
@vinan ingilizcen var mı 🤔
Hem bana eğlenceli geliyordu hem de ilgim fazlaydı
matematik çünkü hocamı çok seviyordum çok iyi bir insandı
edebiyat türk dili sözelciyim ben hıaa bu ara da ingilizcem de fena değildi
Sevdiğim dersle başarılı olduğum dersler farklıydı
Edebiyat ve biyoloji en sevdiklerimdi ama din kültüründe de başarılıydım en çok
Matematik ve yabanci dilde cok iyiydim.
Matematik, geometri, ingilizce
Coğrafya, Tarih, Mantık, Sosyoloji, psikoloji.
Fizik , temel elektronik
Benim Türkçe dil bilgisi edebiyat harikaydı
Türkçe - edebiyat
İngilizce'de başarılıydım.
Türkçe tarih severdim.
Edebiyat çok severdim
İngilizce ve Edebiyat en sevdiğim derslerden.
Resim..
Matematik ve Edebiyat dersini seviyordum
Tarih edebiyat resim.
Matematik ve tarih
Din kültürü ve ahlak bilgisi
Yabancı dil derdim buna
Matematik üstüne tanımam.
Tüm dersleri severdim
Hic biri iyi degildi
Tarih 📜nerde ağ essegi
Tarih dersi. Severdim
Edebiyat ve yabanci dil
benim en iyi oldugum ders bedendi :))
Biyoloji coğrafya edebiyat
Hiçbir derste başarılı olamadım
Beden ehfjhhhf
Tarih çok severdim
Edebiyatım çok iyiydi
Kimya biyoloji
Edebiyat
Tarih din kültürü kimya biyoloji falan da var ama edebiyat dersini daha çok seviyordum
Ben Tarihten hiçbir zaman Bi b*k anlamadım🤣
Ahdjdmgmfmvmv
Felsefe
İngilizce
Tarih, coğrafya.
Matematik kesinlikle
Geometri❤️
Tarih.
Din kültürü şu an ataistim
İngilizce ve Tarih.
İngilizce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?