Yatay geçi̇ş yaptin okulum bi̇r dönem uzadi kyk'da kalabi̇li̇rmi̇yi̇m?

Merhaba arkadaşlar ben yatay geçiş ile bölüm değiştirdim ve bu nedenle okulum yarım dönem uzadı kykda bir yarım dönem daha kalabilirmiyim

Yatay geçi̇ş yaptin okulum bi̇r dönem uzadi kyk'da kalabi̇li̇rmi̇yi̇m?
Cevapla