2 yıllık aşçılıkmı yoksa 4 yıllık gastronomi mi sizce?

Sonuç olarak ikiside aynı mertebeye götürücekse iki yıllık daha iyi değilmi
2 yıllık aşçılıkmı yoksa 4 yıllık gastronomi mi sizce?
Cevapla