Arkadaşlar tanıdığın olmadan kendi kendine iş bulmak imkansız mı?

Tanıdık derken torpili kast etmiyorum yani sana iş önerecek biri yoksa kendi başına iş bulmak imkansız mı? Çünkü etrafımda kimse yok. Yani var da bana iş önerecek kimse yok. Bende 31 yaşındayım yaşlandim artık. Bugüne kadar da market dışında pek ciddi bir deneyimim yok. O kadar uzun zamandır işsizim ki gerçekten çok sıkıldım ve moralim çok bozuk. Kendi başıma iş bulmam imkansız mı? Ve nasıl bulabilirim?
Arkadaşlar tanıdığın olmadan kendi kendine iş bulmak imkansız mı?
Cevapla