11. sınıfım ama ne olucağımı bilmiyorum (18. yasindayim ugulama banlamasin diye yazdim) ?

11. sınıfim (18 yasindayim 1 sene hazirlik okudum uygulama banlamasin diye yaziyorum yasimi) Ya iç mimarlık ve çevre tasarımı ya da psikoloji okumak istiyorum ama ikiside çok zor ama iç mimarlık daha zor galiba bu yüzden psikoloji okumak istiyorum ama herkes zor diyor yapamamaktan çok korkuyorum bi ara hukuk istiyodum ama vazgectim herkes o bolumu seciyo ve ben guzel tartisamam bi ara 2 yillik grafik tasarimci falan mi okusam diye dusundum bi kactane 2 yillik daha dusunuyodum ama grafik tasarim cizim gerektiriyo diye vazgectim ve herkes 2 yillik okicaksan okuma diyo cidden kafam allak bullak ne olcami bilmiom ogretmen falan olmak istemiom ing edebiyati bi tik daha kolay diyo herkes ama ing yapabilir miyim acaba bi de ing edebiyati okursam ne olucam girisimci falan okutabilirim aslinda ama hic bilmiyorum birisi bana yardim etsin lutfen ya
11. sınıfım ama ne olucağımı bilmiyorum (18. yasindayim ugulama banlamasin diye yazdim) ?
Cevapla