Eğitim & Kariyer Çalıştığım kurumda 2. yılım, kıdemli sayılmıyor muyum? Moldovyapapatya Takip Et FenomenMaster Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl İşe başlama tarihim 02/06/2022 Çalıştığım kurumda 2. yılım, kıdemli sayılmıyor muyum? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Askiyasamak Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 9,7b cevap paylaştı. Merhaba, bence yeni geldiniz diye bakılmaz size artık yani bir kıdem kazanmışsınız orada diye düşünüyorum. Başarılar dilerim. 0 0 Yorumla
OzgurGüneş Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,9b cevap paylaştı. 2 senede olsa kıdemli sayılırsınız zaman geçtikçe bu daha da artar... 0 0 Yorumla
Alcyone__ Takip Et Guru Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl Bir yerde yer edinebilmek için bence 5 yıla ihtiyaç var.. 0 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl evet sayılırsın.. zaten bir yılı doldurduktan sonra bir çok hakkın teslim ediliyor.. 0 0 Yorumla
mertertan Takip Et Xper 4 Yaş: 46 +1 yıl Neye göre ve kime göre olduğuna göre değişir. Bence kıdemli sayılabilmek için en az 2 yıl yeterlidir. Benim fikrim tabi ki. 0 0 Yorumla
İzmirliPrenses00 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl 1 sene dolunca kıdem almış oluyorsun 0 0 Yorumla
Dostoviski Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 667 cevap paylaştı. Evet senden daha eskisi yoksa. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Merhaba, bence yeni geldiniz diye bakılmaz size artık yani bir kıdem kazanmışsınız orada diye düşünüyorum. Başarılar dilerim.
2 senede olsa kıdemli sayılırsınız zaman geçtikçe bu daha da artar...
Bir yerde yer edinebilmek için bence 5 yıla ihtiyaç var..
evet sayılırsın.. zaten bir yılı doldurduktan sonra bir çok hakkın teslim ediliyor..
Neye göre ve kime göre olduğuna göre değişir. Bence kıdemli sayılabilmek için en az 2 yıl yeterlidir. Benim fikrim tabi ki.
Elbette yenilere göre
1 sene dolunca kıdem almış oluyorsun
Evet senden daha eskisi yoksa.
Ne iş yapıyorsun