Arkadaşlar eşim yabanci dil üzere müşteri hizmetlerinde işe başladı ve 2 kadın anlatiyor öğretiyor?

Bende misal işte eşime sadece dinle çok gerekli olmadiğinda konuşma diyorum.. misal az öncede telefon da nasil görüşülür ne denir onalri anlatiyor sonra kontrolde isim yalniş yazmiş bi kiz ama 100 puan almiş eşimde eğitmen kadına ismi yalniş yazmiş senden 100 puanmi aldi diye sordu.. vende niye soruyon cokmu önemli dedim oda abartiyorsun işim bu sonuçta dedi ozaman hiç katilmiyim dedi… sinirleniyorum cikarmisij dedi eşim abartiyormuyum. Az öncede yanıma geldi küstünmü diye sordu evet dedim iyi dedi. Size abartiyormuyum
Arkadaşlar eşim yabanci dil üzere müşteri hizmetlerinde işe başladı ve 2 kadın anlatiyor öğretiyor?
Cevapla