Eve çok alıştım, üniversiteye dönmek istemiyorum. Ne yapmalıyım?

ilk dönem geldiğimden beri eve dönmedim 4 ay sonra yaklaşık 1 aydır hatta daha fazladır evdeydim ve aşırı alıştım okula geri dönesim gelmiyor artık bugün geldim yurda ama çok kötü hissediyorum şu dakika bırakabilecek olsam bırakırım o derece yani. Napmam lazım sizce hiç sağlıklı bir düşünce değil biliyorum ama rahat da hissetmiyorum artık beynim bırak açıktan devam et diyor ama evde de boş boş oturup ne yapacağım sanki aşırı garip bir ikilemdeyim nasıl çıkarım bu düşüncelerden?
Eve çok alıştım, üniversiteye dönmek istemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla