Dgs ile geçiş yapmak istiyorum. Konuları yetiştirebilir miyim?

Engelli bakımı ve rehabilitasyon bölümünü okuyorum dgs ile özel eğitim öğretmenliğine geçmek istiyorum fakat çalışmaya hala başlamadım matematik temelim hiç yok yetişir mi? Nasıl çalışmalıyım? Yaptığım tek şey ağlamak. Kontenjan az olduğu için yerleşme şansım düşük yks ye tekrar girmek istemiyorum yaşım geçiyor çünkü. Sizce?
Dgs ile geçiş yapmak istiyorum. Konuları yetiştirebilir miyim?
Cevapla