Yine eski sen mi olurdun? yoksa bu sefer daha çalışkan mı olurdun? veya hayatın tadını daha çok mu çıkarırdın…?😄

Yine eski sen mi olurdun? yoksa bu sefer daha çalışkan mı olurdun? veya hayatın tadını daha çok mu çıkarırdın…?😄

Lisedeyken bastan hic sevmiyordum babam liseye gitmeden bir kac ay once vefat etmişti. Bunalimdaydim terapi felanda gormedim okuldan gelip hic kalkmadan yattigimi biliyorum yazik anneme de faydam olmadı ama sonra son yil hic bıkmadan gittim hep isteyerek degerini zamaninda bilemedim ogretmenlerim ve ojul cok iyiydi arkadaslarim hala cok özlüyorum
Ben yine aynı öğrenci olurdum tabi ki de.. hiç bir şeyi değiştirmezdim çünkü zaten kendimden memnundum.. mesela diğer serseriler gibi karı kız peşinde koşmadım, veya öğretmenlere de kötü davranmadım yaramazlık da yapmazdım hiç. sessiz sakin takılırdım. sadece ara sıra okuldan kaçardım. ama onu da zaten hangi öğrenci yapmamıştır ki. buna ek olarak daha çok çalışırdım sadece
✨✨
Daha tembel olurdum. Çünkü ülkede cehalet, hiçbir zaman bugünkü örgütlü, saldırgan ve kibirli olmamıştı. Bu ülkede ODTÜ diploması bile AKP üyelik kartı kadar para etmiyor.
Yok be ayni ben olurdu orta seviyeli komik mizah yapan eğlenceli öğretmenlerin sevmediği bir öğrenci
😍😍
Cevap
28Cevap
Evet diyorum. Lise yıllarında çok kişiyle muhatap olmayan, hafta sonları dahi günlük işlerde çalışarak kimseye muhtaç olmayan bir gençtim.
Hemde nasıl
hiç kapısımdan girmediğim hep duvardan atlayıpta girerdim hayatımın en eğlenceli yıllarıydı bak aklıma geldi duygulandım 🥹
yine aynı oldurdum
köşeme çekilir dersimi yapardım
ne kızların saçını çekerdim ne de kavga dövüşe girerdim
ne halleri varsa görsünler
Lise yıllarıma dönmemek için para bile veririm. Dönersem de yine aynı öğrenci olmam herkesin içinden geçerim
Aynı olurdum ya her çağım gibi lise çağlarımı da doludolu yaşadım pişman değilim iyi ki de çılgınmışım 😄
Daha iyisi olurdum hem daha çalışkan hem de hayatın tadını daha iyi çıkaran
Olmazdım. Şimdiki aklım olsa , daha farklı biri olurdum.
Dolu dolu yaşadım çok deliydim sanırım daha fazlası olmazdı
Kan kustururdum hepsine çok ayrımcılık yaptılar
Aynı ben olurdum ama bazı şeyleri daha az takardım muhtemelen
He yine aynısı olurdum aklım hala yapmadıklarımda lo
1 sene okudum ama dolu dolu geçti. Evet aynı öğrenci olurdum.
Değer bilirdim ya 😅 lisede Allah affesin cok kişi çekti bizden 😅
Hayatın tadını daha çok çıkarmaya bakardım gelmiyor çünkü o dönem hem rahatsın hem büyük üniversite de ki gibi sorumluluğun çok yok gez eğlen yaşa hayatı kasmaya ne gerek varmış
Okul değiştirirdim muhtemelen, sevmemiştim içime kapanık kalmıştım
Ben yine gır gır şamata yapıp hocalarla testis geçerdim
Lise öğrencisiyim 🤗😂✌
Bi tık daha çalışkan olurdum
Yine aynı ben olurdum..😻
Hayır olmazdım aynısı
Çok daha fazla çalışırdım.
Olmazdım değişimler yaşardım öf iyi olurdu ama
Farklı bir öğrenci olurdum.
Bir an düşünmez, aynısı olurdum. :)
Evet muhtemelen yine aynı öğrenci olurdum
Sanmıyorum daha akıllı olurdum
Daha fena olurdum
Liseli okula gitmedim ki
Ben lisede okula gitmedim ki
Farklı biride olabilirdim
Daha çalışkan olurdum.
Aynı olurdum. Hem çalışkan hem çok geveze 😊
Evet olurdum
Hayır
Değişmezdim
Evet.
Aynı olurdum
Muhtemelen benzeri olurdum yinr
aynı olurdum
Daha tembel olurdum.
hiç değişmezdim
Dönmek istemezdim.
Kesinlikle olmazdım
Ayni öğrenci olurdum
evet
Evet
Daha beter
Evt yine aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?