Lise yıllarına dönseydin, yine aynı öğrenci mi olurdun?

Yine eski sen mi olurdun? yoksa bu sefer daha çalışkan mı olurdun? veya hayatın tadını daha çok mu çıkarırdın…?😄

Lise yıllarına dönseydin, yine aynı öğrenci mi olurdun?
Lise yıllarına dönseydin, yine aynı öğrenci mi olurdun?
Cevapla