18 yaşındayım ve ilk kez sınava gireceğim. Bu sınavda yapamazsam 1 sene daha hazırlanmak ne kadar büyük bir kayıp sizce?

Özetle bu sene yapamayacağımı düşünüyorum zaten çalışamadım çalışma isteğim bir türlü gelmedi hedefim ilk 5k sayısal normalde. Şu an başlasam yetişmez ama yine de elimden geleni yapacağım. Sizce mezuna kalmak büyük bir kayıp mı?

18 yaşındayım ve ilk kez sınava gireceğim. Bu sınavda yapamazsam 1 sene daha hazırlanmak ne kadar büyük bir kayıp sizce?
Cevapla