Patronum çok egoist, sürekli rencide ediyor, aşağılıyor. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ben kuaförde çalışıyordum patronum çok egoist kadın sürekli beni müşterilerin personellerin yanında eziyor rencide ediyor egosunu tatmin etmeye çalışıyor sustukca üzerime geliyor bize hayvan muamelesi yapıyor işkence yapıyor resmen artık dayanamıyorum ama iştende çıkmak istemiyorum ailem gitme bırak diyor devam etmek istiyorum dayanmaya çalışıyorum ama bu durum beni çok rahatsız ediyor giren elemanların çoğu çıkıyor bu durumu nasıl düzeltebilirim ne yapmalıyım?
Patronum çok egoist, sürekli rencide ediyor, aşağılıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla