Ben giderimmm (ders diye şifa bulmaya gidiyorum jdjjdjd)
1
16 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ahahahd biraz geç kaldın kedy jfjd
Hoca ruh sağlığının bozulmasıyla ilgili bazı terimlerden bahsetti. Ders anlatılırken herkes diyor ki aa bundan bende de oluyor, şundan bende de var, hepimiz hasta çıkacağız ahadhsjf
İçinde ruhsal hasta rolleri barındıran filmler. Açlık oyunlarından sürekli örnek verdi mesela bugün. Kore dizisi varmış bir tane de onun adını unuttum, ses kaydından bakarım jfkdf
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben üşenmesem giderdim
Ben giderimmm (ders diye şifa bulmaya gidiyorum jdjjdjd)
Ahahahd biraz geç kaldın kedy jfjd
Hoca ruh sağlığının bozulmasıyla ilgili bazı terimlerden bahsetti. Ders anlatılırken herkes diyor ki aa bundan bende de oluyor, şundan bende de var, hepimiz hasta çıkacağız ahadhsjf
Kxkxkdjkx
Kaçak soksana beni derse 😸
Olur gel ahahdjd
Ciddiyim ama he 😃
O gün kendi dersini ekeceksin ve 9dan 3e kadar ruh sağlığı dinleyeceksin yani jfdkjfd
Ama eğlenceli geçecek, öğlen dersinde film falan izleyecekmişiz jfjd
Film mi jdkdk
Hangi filmm
İçinde ruhsal hasta rolleri barındıran filmler.
Açlık oyunlarından sürekli örnek verdi mesela bugün. Kore dizisi varmış bir tane de onun adını unuttum, ses kaydından bakarım jfkdf
En sevdiğimden 😋 beni içeri koyyyy djkdkd
Önce saklamak lazım seni hfjdf
Çantana koy beni 👻 jdjdjd
Ben de onu dicektim kedy jfjdf 🌝
Şu şekil kdjd
https://hizliresim.com/mhbl31v
Ahahdjd ebet 🐣
Sitedekiler toplanıp tüm okulun yerine gitsin zira çoğunun ihtiyacı var msnsndn
Ahahahjd çok mantıklıı jdjf
Ben girerim ama sende benim yerime gelip otelin mutfağını yönetecen
Yok abicim teşekkürler ederim ben vazgeçtim jfkfjdkf
Benim otel tımarhane gibi 380 elman var
Yok ben hastane adı altında olan tımarhaneye gitmeyi tercih ederim 🫠
Allah zihin açıklığı versin ben alıştım artık hepsiyle tek tek uğraşmak zorundayım
Keşke benim yerime de Farmakolojiye girecek birileri bulunsa sjs
Kolaylıklar dileriim
Ayy bana farmakoloji demeyin 🥲
Teşekkür ederim, sana da kolay gelsinn 🪻
💕💕
Biz o yollardan geçtik :)
Sıra sende diyorsun 🥲
Aynen öyle :)
Güzel ders ama ben seviyordum.
En merak ettiğim derslerden biri diyebilirim, keyif alacağımdan eminim ve seve seve gideceğim, soruyu da troll amaçlı sordum. 😅
Ha anladım. Hocan iyiyse, psikolojiye de ilgin varsa çok keyif alacağından eminim :)
Umarımm ✨
Bence artık uyumalısın :)
Evet gidiyorum 🌝 İyi gecelerr
İyi geceler :)
Zaten kafayı yedik iyice zıvanadan çıkmayak şimdi
Boy şanşlayy
🌸🌸
Yook eyww
Jfjdjf dersin adı hiç mi merak uyandırmadı
Orada çok ruh hastası vardır gerek yok ndnf
Yok henüz hastanesine gitmiyoruz
teorik ders bu jfkdf
Olsun orada da akilli yok biliyom ben
“Tek akıllı benim” diyo töftüş
Yep alwayss
Jfkdf
Hiç kimse