Bir kadının altında çalışmak erkekler için neden zordur?

Neden kadınlara karşı erkeklik egoları devreye giriyor? Neden bu olaya erkekler profesyonel yaklaşamıyor? Özgüvenli ve kendinizle barışık olmak bu kadar zor mu?

Bir kadının altında çalışmak erkekler için neden zordur?
Cevapla