Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yardımcı olur musunuz
2 yıllık bir ilişkim var henüz ufukta evlilik yok ama bir şekilde çeyiz yapmam gerekiyor yfak tefek şeylerim var ama büyük şeyler eksik ve ben işten çıkarıldım şimdi çanta satışı yapıyorum 4 ay oldu bugün reklamla vs satış oluyo ama kendini döndürüyor sizce işe girmelimiyim yoksa işler ciddileşinceye kadar çanta işini büyütmeyemi çalışayım yardımcı olun özellikle kızlar🥹?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Merhaba, bence işe girip işten para kazandıkça o paranın bir kısmıyla çeyizinizi almaya başlarsınız yani böylesi daha mantıklı olacaktır diye düşünüyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
varssa imkanin ufaktan basla o zaman
Yani işe girip mi başlayım
Yok vazgectim sen bisi alma, seni alacak kamil alsin hepsini işi ne
Ahahahha ya ama kızların alması gerekenlerdr var sence e ticaret işinş mi büyütmeliyim
Bu yasta düşünme böyle şeyeri var zamani daha