Özel sektörde genellikle asgari ücret ya da bir üstünün verilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Özel sektörde genellikle asgari ücret ya da bir üstünün verilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla