Yabanci dil sınavım var. Fakat soruları okuyorum cevap şıklarınada bakıyorum. Aklimda tutamıyorum, ne yapmalıyım?

Ezberim iyi degil. Var mi buna bir cozum Allah rizadi icin ((( her hangi bir yontem. Nasil aklimda tuta bilirim. Devamli tekrarda yaptim not alarak ama olmuyor (((
Yabanci dil sınavım var. Fakat soruları okuyorum cevap şıklarınada bakıyorum. Aklimda tutamıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla