Kardeşim Destek Eğitime Ve Konuşma Sınavına girmek istemiyor ne yapabilirim?

Arkadaşlar bugün kardeşim okula gitti ve öğlen arası zili çaldıktan sonra da onun destek öğretmenide ders işleyelim demiş kardeşimde ise yok hocam ben girmicem canım istemiyor dedi öğretmenide okulda benide aradı bana da ise destek eğitime girmek istemiyor ve canım istemiyor gibi dedi öğretmeni ve öğretmende ise kardeşimi müdür odasına çağırdı kardeşimde gitti müdürde ise neden girmek istemiyorsun demiş kardeşimde herşeyi açıklamış ondan sonra da destek eğitiminde sadece ders işlemek yerine neden girmediğini sormuş ondan sonra da sohbete girmişler kardeşimde ise son kararı da derse giricem artık demiş kendi öğretmenine ve müdür odasında bile bende vardım kardeşimi falanda dinledim müdürde ise bunları özel ders gibi düşün bunları ve bunlara girmek zorundasın falanda demiş ama bundan sonra da zil falanda çaldı kardeşimde eve gidince ağladı bana karşı artık okulu bırakmak istiyorum abla ve konuşma sınavında girmek istemiyorum dedi ne yapmam gerek?
Kardeşim Destek Eğitime Ve Konuşma Sınavına girmek istemiyor ne yapabilirim?
Cevapla