Herhangi bir dönemde kaçağa düşmüş kişi bedelli askerlikte ek bedel öder mi?

Merhaba 2017 de liseden mezun olduktan sonra diplomamı askerlik şubesine götürmemiştim 2018 Haziran da kolluk kuvvetler tutanak tuttu kaçağa düştüğüm için gittim diplomayı verdim tecil ettirdim sonra 4ay3 günlük ceza geldi onun ödemesini yaptım 2018 Eylül ekimde üniversite ye başladım ve şu an mezun olmak üzereyim. Bedelli askerliğe bakarken ek bedel ile ilgili madde gördüm bu durumda bende ek bedel mi olacak onu anlayamadım her hangi bir dönemde yoklama kaçağına düşmüş... Detay Bilen var mı?
Herhangi bir dönemde kaçağa düşmüş kişi bedelli askerlikte ek bedel öder mi?
Cevapla