Dgs de bölüm var mı yoksa tüm soruları mı çözüyoruz?

Dgs sınavına hazırlanma kararı aldım (biraz geç kalmış olabilirim) sayısal ve sözel 100 soru var hepsinden mi sorumluyum yoksa önlisans bölümüme göre sayısal veya sözel mi çözücem. Şimdi çalışmaya başlasam yetşir mi ve sizce dgs sınavı zor mu oluyor. Pek bilgim yok bildiğiniz her şeyi paylaşabilirseniz seviniriim

Dgs de bölüm var mı yoksa tüm soruları mı çözüyoruz?
Cevapla