Anaokulunda çalışıyorum kandil panosu yaptım biraz son dk ya geldi maket bozuldu neyse hazırladım saat tam 2 00 da hazırdı yönetici bu ne basit pano saldınız dedi düz bi yazı yoktu ortada uğraştım bağardı çağardı ağlıycaktım bırakıp gidecektim
Yüklü para veriyo sigortamı aralığın 18inde yapmış ücret desen 8 bin sekizden 6ya kadar çalışıyorum molasız ve sınıfımı temizliyorum dinlenme vaktim hiç yok tuvalete gidemiyorum normalde ben branş öğretmeniydim sınıf öğretmeninni beğenmedi yolladı dedi ona vereceğimizi biz bölüşürüz bize hiç para vermedi tam sigorta dedi sadece girişim var Bu yüzden hevesim kırılıyor çektiğim fotoları beğenmiyor okulun hesabında paylaşmıyor şimdi ben mi suçluyum isteğim gidiyo
Güncellemeler
+1 yıl
Ve oruçluydum oturup ağladım ama Allaha havale ettim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer