Anaokulunda molasız çalışıyorum, yöneticim mobbing uyguluyor. Suçlu ben miyim?

Anaokulunda çalışıyorum kandil panosu yaptım biraz son dk ya geldi maket bozuldu neyse hazırladım saat tam 2 00 da hazırdı yönetici bu ne basit pano saldınız dedi düz bi yazı yoktu ortada uğraştım bağardı çağardı ağlıycaktım bırakıp gidecektim

Yüklü para veriyo sigortamı aralığın 18inde yapmış ücret desen 8 bin sekizden 6ya kadar çalışıyorum molasız ve sınıfımı temizliyorum dinlenme vaktim hiç yok tuvalete gidemiyorum normalde ben branş öğretmeniydim sınıf öğretmeninni beğenmedi yolladı dedi ona vereceğimizi biz bölüşürüz bize hiç para vermedi tam sigorta dedi sadece girişim var Bu yüzden hevesim kırılıyor çektiğim fotoları beğenmiyor okulun hesabında paylaşmıyor şimdi ben mi suçluyum isteğim gidiyo

Güncellemeler
+1 yıl
Ve oruçluydum oturup ağladım ama Allaha havale ettim
Anaokulunda molasız çalışıyorum, yöneticim mobbing uyguluyor. Suçlu ben miyim?
Cevapla