Emeklilik primi saatle hesaplansa daha iyi olmaz mıydı? Sizce emekli olabilecek miyiz?

Emeklilik primi saatle hesaplansa daha iyi olmaz mıydı? Sizce emekli olabilecek miyiz?

Hepimiz farklı iş dallarında çalışıyoruz eminim çoğumuz haftalık 40 saatten fazla çalışıyoruz. Sigorta primlerimiz ise 1 günden yatıyor. Şirketler saatlik yatırsa daha iyi olmaz mıydı? 27 yaşında 1900 gün primim var ve çoğu 12 saatten fazla. Bu gidişle 42 yaşında 7200 günü dolduruyorum 60 yaşında neredeyse 2. Emekliliğimi hakediyorum. Çalışma hayatı için siz ne düşünüyorsunuz?

Emeklilik primi saatle hesaplansa daha iyi olmaz mıydı? Sizce emekli olabilecek miyiz?
Cevapla